161121 Chanyeol & Baekhyun ViVi dergisi röportajı:
BH: Chanyeol ile sürekli birlikteyim, meselâ, o bilardo oynamak istediğinde, bende ona oynamak isteyip istemediğini sormak üzereyimdir. Benim kişiliğim ve atmosferim onunla çok iyi uyuşuyor. Stajyerlik dönemimizden buyana sürekli birlikteyiz~ (size kurban olurum)
CY: Birlikte oynarken ki kimyamız o günlerden buyana hiç değişmedi. Benim sevdiğim şeyler Baekhyun'un sevdikleriyle benzer şeyler-uyuşuyor, bu yüzden, birlikte çok vakit geçiriyoruz. Birlikte oyun oynamak, egzersiz yapmak ya da diğer ilginç şeyler hâlâ bizim ortak noktamız ve hâlâ yapmaktan çok zevk alıyoruz. Sık sık saatin farkına varamayacak kadar sohbet ederiz. Ve sık sık müzikle ilgili konularda konuşuruz.
BH: Çünkü Chanyeol beste yapmak ve müzik enstrümanlarını çalmakta çok yetenekli, ondan öğreneceğim çok şey var... Onun hakkında bir diğer sevdiğim şey, sürekli pozitif olmasını sağlayan bir enerjisi var ve bu etrafındaki herkesi mutlu edebilen bir enerji~ Fazlasıyla uzun, yakışıklı 😏 sonra...Evde bile tutkuyla ve gayretle sıkı çalışıyor ve buda onu mükemmel yapıyor. Bir diğer konu, takıntılı ve fanatik olduğu şeylerin küçük figürlerini alıyor, böyle bir alışveriş alışkanlığı var. Bu konuda parasını neye harcadığına dikkat etmeli~ (direniyorum gençler...)
CY: Baekhyun her zaman benim için endişeleniyor. Sahip olduğu erkeksi bir büyük kardeş tarzı var. Ama biraz fazla erkeksi, tutkulu.☆Bu birlikte olma sebeplerimizden biri kesinlikle.☆ *Yalvarır bir ses tonuyla* Ama bana karşı biraz daha centilmen ol lütfen. (No flört)
BH: Aslında aynı yaştayız, ama ben yinede seninle olduğumda büyük hissediyorum.
CY: Kesinlikle *Kahkaha Atar* Baekhyun'un duyguları çok yoğun, dizilerde, müzikte, oyunculuk aktivitelerinde ve tabi diğer sanatçılarla şarkı söylediğinde...Hepsinde mükemmel. Yapamayacağı hiçbirşey yok! EXO yanında olmadığı müddetçe yaptığı şeylerden bahsetmeye gerek dahi duymuyorum zaten, BİZİM BAEKHYUN'UMUZ ne zaman ve nerde olursa olsun en iyisini yapacaktır!
BH: Teşekkür ederim. Sesimin Chanyeol'ün şarkılarında yer almasını isterim sonra da harika bir çift olmaya devam edelim ! (Al canımı lanet al!!!!)
👇 👇 👇
#ChanBaek #ViVi
1. Fotoğrafın Altında Yazan: Çekimler sırasında, birden el ele tutuşup dans etmeye başladılar!
(Ne demek o ne o Allahım 😍 ağlıyorum hayallerim öldürün beni!)2. Fotoğrafın Yanında Yazan: Chanyeol ve Baekhyun~ Birbirlerinin ifadelerini hızlıca yakalıyor, gözlerini kapatıyor ve yan yana uzanıyorlar~
(Cidden gitti valla, mutluluktan nöronlarım yandı)
#ChanBaek #ViViDergisi
Chanyeol'den, Baekhyun'a ➡ Yemek yerken huzurlu ve çok tatlı görünüyor. Bana göz kulak olmaya devam et~
•
Baekhyun'dan, Chanyeol'e ➡ Bir keresinde menajerimiz değiştiği için konserde ağlamıştı...Çok ağlıyor. Paranı o küçük figürlere harcamayı kes.AĞLAMAK İSTİYORUM .🙈☁💙
#ChanHunBaek
OP: Arkadaşım Sehun'un "Dear Archimedest" film setinde personel. Bana Chanyeol ve Baekhyun'un gece Sehun'u görmek için geldiklerini söyledi. Yemek ve birkaç hediye getirmişler.
•
.😍😂 Allahım bunun suyu nereden geliyor ...☆(Aranıza yatarım naletler öldürdünüz beni )☆
...SON...
Gömün beni kızlar!
Galiba tansiyonum düştü gidip bir tuzlu ayran içeyim...