U sustini sam sve objasnila u opisu, ali vec dugo razmisljam da zapocnem nesto ovako. Oduvek volim da otkrivam nove stvari, posebno kada je muzika u pitanju i znam koliko mi je lepo kada otkrijem nesto sasvim random i zarazim se.
Eto, volela bih da pronadjem ljude koji vole iste stvari kao ja ili da jednostavno podelim ono u cemu uzivam.
Mogu da garantujem da, sto se muzike tice, mozete otkriti mnogo dobrih izvodjaca, ukoliko nam se muzicku ukus poklopi, jer pronalazim i slusam mnoge muzicare koji nisu toliko komercijalno uspesni, ali nisu nista manje genijalni.
Obavezno cu obavestiti ukoliko bude ponekog spoilera, ali trudicu se da ih izbegavam, jer i sama mrzim kada mi neko pokvari pricu, epizodu ili film.
Za pocetak...pesma iz poslednje epizode Teen Wolfa - tacnije ih ima 3, ali s obzirom da sam veliki SCIRA shipper odlucila sam se za genijalnu:
Slo - Shut Out Of Paradise (scenaaaaa je presavrsena, ko prati, razumece, osim ako ne volite Sciru, e onda samo mogu da vas pitam: zastooo?)
- romanticna i nezna pesma. Savrsena za veceri uz neki ljubavni roman, romanticnu veceru sa deckom/devojkom ili ako volite da setate sami...meni je savrsena za to. Ova pesma je u mojoj 'rainy mood' playlisti, sto znaci da je savrsena za oblacno, kisovito i hladno vreme i ja je obicno slusam dok pisem tuzne ili romanticne delove - onako sa popaljenim svecama i slusalicama u usima da bih mogla bas da se udubim (cudna sam, znam).
Ostale dve, nista manje lepse, skroz su melanholicne:
Ritual ft. Delilah - Too Deep
XPLOR - Recover
Inace otkrila sam Ritual preko Teen Wolfa i od tada ne mogu da prestanem da ih slusam. Imaju ja mislim, 3-4 pesme na Youtube-u i sve su dobre.
Pozdrav od mene i mislim da cu cesce izbacivati nesto, jer ima i previse stvari koje bi volela da podelim. :)
YOU ARE READING
Biblioteka Lepe Muzike
RandomOdlučila sam da podelim sa vama sve ono što volim, pa ko zna, možda nađete nešto novo za slušanje, opuštanje i uživanje. Muzika iz serija i filmova, ako vas zanima nešto konkretno, pišite mi, 95% puta ću uspeti da pronađem pesmu. Ako ste u potra...