I'll just leave this precious little song on here.
Hvala on_way_to_neverland sto me je tag!
1. Da li imas odredjeno mesto gde volis da citas?
Nemam, citam kada god i gde god mi dodje, ali najvise volim da sam u dvoristu ili prirodi generalno. Terasa je keva kada pada kisa, dovoljan je i otvoren prozor. Voz takodje. Kalemegdan (manje prometna mesta na njemu).
2. Obelezivac ili obicno parce papira?
Iskreno...skupljam obelezivace, ali ih ne koristim. Bas nemam naviku, s toga obicno koristim sve sto mi dodje pod ruku. Ponekad jednostavno zapamtim broj stranice ili naziv poglavlja do kojeg sam stigla.
3. Da li mozes u bilo kom trenutku da prestanes sa citanjem ili to mora biti na odredjenom poglavlju, strani, itd?
Svejedno mi je. Citam dok mi se cita, kada zelim da pauziram, zaustavim se gde god i kasnije isto tako lako nastavim sa citanjem.
4. Da li jedes ili pijes dok citas?
OBAVEZNO. Ne znam zašto, ali kada god citam ili gledam seriju/ film moram da imam nesto za grickanje i neko pice (obicno je to Coca Cola, jako sam zavisna). Isto kao sto kada pisem, retko kada to radim bez solje kafe.
5. Mozes li da slusas muziku/ gledas TV dok citas?
Gledanje TVa nikako, jer bi mi samo odvracalo paznju i ne bih mogla da se opustim uz knjigu i skoncentrisem na pricu. Muzika obavezno, ne volim tisinu, ali opet je i to nesto lagano i opustajuce, kako bi pomoglo u dozivljaju citave price. Najvise volim kada knjiga ima i film koji je radjen po njoj, pa tada volim da pustim soundtrack iz filma dok citam.
6. Citanje samo jedne ili nekoliko knjiga u isto vreme?
Zavisi od mog raspolozenja i toga u kojoj sam fazi za citanje. Ponekad ne mogu da citam po par meseci, a ponekad procitam i po nekoliko knjiga za par dana/ nedelja. Najvise volim da citam po jednu, ali nekada se desi da citam i dve istovremeno. Kao sada - trenutno ponovo citam jednu od mojih omiljenih knjiga 'Memoari jedne gejse', a uporedo citam epsku fantastiku, takodje iz jednog od mojih omiljenih serijala iz tog zanra - 'Nasledje' (4. knjiga, po kojoj se i zove citav serijal), Kristofera Paolinija (fransiza je poznatija pod nazivom 'Eragon').
7. Citanje kod kuce ili na nekom drugom mestu?
Slicno kao i odgovor na prvo pitanje. Svejedno mi je, dok god je lepo i prija mi odn. opusta me. :)
8. Citanje naglas ili u svojoj glavi?
Definitivno u glavi. Citam naglas jedino kada sestricama citam knjige.
9. Da li citas unapred, preskaces stranice?
Preskacem samo ako sam npr. vec citala odredjenu knjigu, pa ponekad volim da preskocim one manje zanimljive delove i citam samo one koje obozavam. Ne citam unapred, ali obozavam da pre nego sto pocnem novu knjigu, okrenem poslednju stranu i procitam poslednju recenicu.
10. Lomljenje poveza ili ne?
Ne znam kako bolje da prevedem - spine of a book, ali mislim da shvatate na sta mislim. Generalno volim da cuvam knjige, ali ponekad stvarno nemam zivaca da je sve vreme drzim u rukama, pa je rastegnem kako bi mi ostala otvorena. U sustini ih jako pazim, jer planiram da mi potraju do kraja zivota (velika biblioteka u kojoj cu skupljati sve knjige koje sam ikada procitala).
11. Da li pises po knjigama?
Jedino kada pisem posvetu, ovako nikada. Ranije sam to radila kao mladja i upropastila sam knjige. Ako mi se dopadne citat ili paragraf, slikam ili prepisem.
Ne znam koga da tagujem, svako ko ima zelju i volju, samo napred, uradite ga! :)
YOU ARE READING
Biblioteka Lepe Muzike
RandomOdlučila sam da podelim sa vama sve ono što volim, pa ko zna, možda nađete nešto novo za slušanje, opuštanje i uživanje. Muzika iz serija i filmova, ako vas zanima nešto konkretno, pišite mi, 95% puta ću uspeti da pronađem pesmu. Ako ste u potra...