Hvala ambiciozna na jos jednom tagu!
Kao i uvek, kasnim sa ovim stvarim, ali bolje ikad nego nikad.
Ovo poglavlje ce biti jako tesko napisati, jer ako redovno pratite ovu moju knjigicu ili ponekad pogledate statuse na mom zidu, znate koliko sam opsednuta serijama, filmovima i knjigama i koliko imam OTPa!
Sigurna sam da cu mnoge zaboraviti, ali pokusacu da sto bolje odradim ovo. Takodje cu se potruditi da ne komentarisem o pojedinostima u serijama, jer ne bih da spoilujem nekom. xD
Da krenemo...
1. Izaberi OTP koji nije popularan, ali koji ti shippujes.
- Bellarke (Bellamy i Clarke iz The 100) - vecina shippuje Clexu. Ja obozavam Lexu, pa su mi cak i postale simpaticne, ali sam ipak veliki Bellarke shipper i nadam se da ce uskoro biti zajedno! Poludecu...
- Scira (Scott i Kira iz Teen Wolf-a) - većina je Scallison. Mene je Alisson uzasno nervirala, tek mi je malo omeksala srce kada je pocela nesto sa Isaacom. Ipak, vecina ne voli Kiru, iako su meni ona i Scott bili preslatki! Da, bili, jer je Arden Cho objavila da se ne vraca u TW. RIP Scira, forever in my heart.
- Will i Eretria (The Shannara Chronicles) - kontam da postoje mnogi koji shippuju Willa i Amberle, ali iako ih sve volim, Eretria je mnogoooo bolja za njega/ sa njim. Obozavam ih i nadam se da ce druga sezona otvoriti mogucnost da se on zaljubi u nju, kao sto je u Amberle. I WANT IT SOOOO BADLY! Eretria mi je pored Allanona omiljeni lik u seriji i jedva cekam da vidim sta ce dalje da se desava. Nadam se samo da je ziva (mora da bude! Ako su je ubili, pitanje je da li cu nastaviti da gledam). Talk about cliffhangers!
- Sooric (Sookie & Eric iz True Blood-a) - pricajmo o HOT, HOT, HOT. Uz to, Bill mi je mnogoooo isao na zivce, cak i vise od Edwarda Cullena.
- Lutalica (Melanie) i Ian (knjiga 'Domaćin) - vecina voli Mel i Jareda i kontam ja sve to, ali Jared mi je bas kao i Gale iz Hunger Games, ono ew, iako je hot. Hvala Bogu pa se knjiga ekstra zavrsila i sve je doslo na svoje. Btw to mi je jedna od omiljenih naucno fantasticnih/ post apokalipticnih/ ljubavnih prica.
- Luce i Cam (serijal 'Fallen', ne znam kako se knjige ili serijal zovu kod nas) - ne znam zasto toliko shippujem ovog zlotvora sa njom i stvarno obozavam Daniela, ali ima nesto u Camu sto je neodoljivo. Jedva cekam da procitam sve, ali trenutno ih obozavam, iako pretpostavljam da verovatno nece biti zajedno i znam da je Lucindi i Danielu sudjeno.
- Rachel & Brody (Glee) - svi su ih mrzeli, ja sam ih obozavala. The end.
- Liv & Drake (iZombie) - preslatki su mi. Major & Liv shipperi...back off!
- Lois i Clark (Smallville) - svi su voleli/ vole onu Lanu Lang, a ja ne mogu da je smislim. Lois mi je real i badass i obozavam ih zajedno jer su predivni!
Naravno, ko zna koliko ih jos ima, ali ja ne mogu da se setim.
2. Izaberi OTP koji u pocetku nisi volela, ali koji sada volis.
- Stydia (Stiles & Lydia iz Teen Wolf-a) - prvo sam bila Stalia shipper, jer je realno Malia od samog pocetka cenila Stilesa i nikada ga nije otpisala ili ga ignorisala. Plus, bili su preslatki, ali je ona pocela da me nervira u poslednjoj sezoni i to mnogo, a nekako su scene izmedju Stydie bas bile jake i shvatila sam evoluciju njihovog prijateljstva, da ne kazem ljubavi kroz sezone. Stiles nikada nece voleti nekog kao sto voli Lydiu and that's a fact.
YOU ARE READING
Biblioteka Lepe Muzike
RandomOdlučila sam da podelim sa vama sve ono što volim, pa ko zna, možda nađete nešto novo za slušanje, opuštanje i uživanje. Muzika iz serija i filmova, ako vas zanima nešto konkretno, pišite mi, 95% puta ću uspeti da pronađem pesmu. Ako ste u potra...