Izazov - muzika

518 41 18
                                    


Ovu ideju sam pozajmila, da ne kazem ukrala, od ninasalvatoretvd , nadam se da se neces ljutiti, ali ono ljudi...ima zanimljivu random knjigu + pricu 'A Game Called LOVE', pa biste mogli da svratite na njen profil i pogledate. :)

Nina, lopov sam, oprosti mi. :D

Naravno, docice mi da se roknem u glavu jer necu uspeti da se setim pesama. Uvek je tako kada trebam da se prisetim necega u trenutku, ali zato kada mi nije potrebno, e onda mogu da vam nabrojim 350 stvari koje volim...pfff.

Pa idemo...

1. Pesma koja te cini srecnom?

- Hmmm, naravno ima ih dosta, ali pesma koja bas, bas uvek moze da me oraspolozi - bilo sta brze od One Directiona, 'I Can't Feel My Face' od The Weeknda, 'Sing' od Ed Sheerana, 'Wings' od Little Mixa, 'Tonight Again' od Guy Sebastiana...

2. Pesma koja ti pomaze da razbistris misli?

- Iskreno, kada slusam muziku, previse sam fokusirana na reci ili melodiju ili pak na ono sto radim uz muziku, tako da je najbolji lek za bistre misli po meni - tisina.

3. Pesma koja te zasmeje?

- Ne znam bas da li sam se ikada smejala zbog pesme, ukoliko nisu one urnebesne, ali ovako mislim da nema takvih. Ako se misli na pesme koje mi nabace osmeh na lice - uglavnom one ispod pitanja broj 1.

4. Pesma koja te podseti na nesto tuzno?

- 'Little Me' od Little Mixa - podseca me na moje detinjstvo, uvek placem dok slusam ovu pesmu, 'Secret Love Song' od Little Mixa ili pak 'Ime Moje' od Jelene Tomasevic - podseca me na moju bivsu i neostvarenu ljubav i uz ove pesme generalno pustam suze, da ne kazem - cmizdrim, 'Little Things' od 1Da - podseti me na period u kojem je bilo najlepse biti Directioner.

5. Pesma koja uz svako novo slusanje dobije novo znacenje?

- 'Photograph' od Ed Sheerana

6. Pesma u kojoj uvek pronalazis sebe?

- 'Battle Scars' - Lupe Fiasco feat. Guy Sebastian - svaki put mi zastane knedla u grlu zbog ove pesme, 'Decode' - Paramore, 'My Immortal' od Evanescence i jos brdo drugih kojih ne mogu sada da se setim...

7. Pesma koju si voleo/la kada si bila mladja?

- Uglavnom sve sto sam slusala mogu i dan danas da slusam, ali sam dugo, dugo bila opsednuta pesmom 'Wings of a Butterfly' grupe HIM i zbog jedne od mojih omiljenih serija One Tree Hill, pesmom 'I Don't Want To Be' od Gavina DeGrawa, ou i 'I Write Sins Not Tragedies' - Panic! At The Disco i 'Thnks fr th Mmrs' od Fall Out Boya i 'Fallen Leaves' grupe Billy Talent. A kada sam bila bas bas mala, obozavala sam Divlji Kesten! :D

8. Pesma koja te tera na ples?

- 'Happy' - Pharell Williams,

'Lean On' - Major Lazer  DJ Snake feat. MO i

'I'm an Albatroz' - AronChupa

Svaka brza pesma koju svira Lindsey Sterling

9. Pesma koja te rasplace?

- 'Little Me' i 'Secret Love Song' - Little Mix,

'Don't Cry' - Kamelot

10. Pesma koja te podseca na leto?

- 'Cool For The Summer' - Demi Lovato,

'Where Have You Been' - Rihanna...

11. Pesma koja te podseti na najboljeg prijatelja/prijateljicu?

- 'Airplanes' - B.O.B. feat. Hayley Williams, nasa karaoke pesma. Ja repujem i pevam pratece vokale, ona uvek peva refren.

12. Pesma koju pevas pod tusem?

- bilo sta od Adele i Bruno Marsa...

13. Pesma za koju ljudi ne bi ocekivali da ti se svidja?

- Milan Stakovic - 'Perje', 'Faktor Rizika' i 'Kao Nikad Kao Nekad'

14. Pesma koja ti puno znaci?

- 'Youth' - Daughter,

'Heal Me'  - No Vacancy

15. Pesma koja te nervira?

- Previse ih je...

16. Zvono na telefonu?

- trenutno 'Hallucination/ Death Party Scene' iz Maze Runner: The Scorch Trials

17. Pesma kojom si trenutno opsednut/opsednuta?

- Malo li ih je? Da vidimo...

Zaynove - 'Pillow Talk' i 'It's You',

Frances feat. Ritual - 'When It Comes To Us',

The Lumineers - 'Scotland',

Panic! at the Disco - 'Death of a Bachelor',

Ruelle - 'Invincible' i 'Where Do We Go From Here'

Guy Sebastian feat. Lupe Fiasco - Linger...

18. Pesma koju cekas da bude izdata?

- ahahaha...CEO ZAYNOV ALBUM 'MIND OF MINE', ali najvise pesme 'Befour', 'Drunk All Summer' i pesmu koju je radio sa Chris Brownom.

19. Pesma uz koju zelis da otpleses prvi ples na svom vencanju?

- trenutno je to 'Thinking Out Loud' od Ed Sheerana...

20. Pesma koja te ljuti?

- Paaaa nijedna me ne ljuti, ono da budem besna i da ne mogu da je slusam, ali 'Down with the Sickness' od Disturbed ili 'Going Under' od Evanescence daju dosta motivacije i energije za trcanje.

21. Cover pesma?

- Uf i njih ima previse - bilo sta od Pentatonix, Kurt Hugo Schneidera i Boyce Avenue...

22. Akusticna verzija pesme koja ti se dopada?

- 'Decode' - Paramore i naravno jos brdo kojih ne mogu da se setim...

23. Pesma tvog omiljenog benda?

- previse ih ima i necu nista da zapocinjem, jer cu morati sve da ih zapisem, a bolje da to ne radim :D

24. Pesma koja te podseca na decka/ devojku?

- Bilo sta od benda Stone Sour ili RHCP

25. Pesma koja je trenutno zaglavljena u tvojoj glavi?

- Bukvalno celi dan pevam Morgan Page feat. Lissie - Open Heart (Bonus Acoustic Mix)

26. Pesma koju slabije slusas u zadnje vreme?

- Albume 'Made in the A.M.' - One Direction i 'Get Weird' - Little Mix, a oba su bila na repeatu dugo, dugooo...

Necu nikoga da tagujem, svako ko zeli, neka izvoli i uradi ovo. :)

Biblioteka Lepe MuzikeWhere stories live. Discover now