Jos 2 nova/ divna autora!

228 22 1
                                    


Znam da odavno nisam postavila neku pesmu ovde, a iskreno nasla sam ih brdo u zadnje vreme, tako da cu najverovatnije da napravim neku vrstu playliste na Youtube-u i ovde objaviti link ili cu jednostavno u nekoliko poglavlja postaviti sve novo, uz usputne, kratke komentare.

Nemam toliko vremena za pisanje trenutno, pa se nekako vise fokusiram na pisanje prica.

Ali nisam tu da blebecem, vec da vam preporucim jos dvoje ljudi koji su me u skorije vreme odusevili. Obicno cekam da ih barem bude malo vise, ali ovoga puta ne mogu jer sam odusevljena!

- O Emma_McCarrick bih do sutra mogla da pisem, da je hvalim u nedogled, ali cu vam samo reci - idite na njen profil i uverite se koliko je talentovana tako sto cete procitati jednu ili obe njene price! Odusevila me je svojim stilom, mestom radnje, likovima. Sve u svemu jako zanimljiva prica, jednu kakvu ja do sada nisam procitala ovde. Devojka/ zena zasluzuje vise paznje, jer smatram da je jedna od kvalitetnijih autora na ovom sajtu. Ako mi ne verujete - idite pa se sami uverite. Sigurna sam da se necete razocarati, posebno ako ste ljubitelji...hmmm kako da nazovem - romance/ thriller zanra. Njen stil i tematika me pomalo podsecaju na dvoje  pisaca koji se nalaze na listi mojih omiljenih - Sidney Sheldona i Sandre Braun, sto je mozda i razlog zasto me je privukla njena prica ''Put osvete'', ako se ne varam, prva knjiga iz serijala ''PUT''.


Mislim da se necete pokajati ako volite vrelinu, romansu, ali i malo trilera iliti uzbudjenja! Sve u svemu 5 zvezdica od mene!

- E sada neko ko me je iskreno, potpuno i totalno iznenadio DiMiTrIjE_  i njegova prica ''I will never let go''.

Iskreno, ne znam sta sam ocekivala i da li sam nesto ocekivala od gospodina Dimitrija, ali moram da budem iskrena (stidim se, jer sam djubre koje prerano i bez osnova stice neke 'utiske') nisam ocekivala da ce me previse oduseviti. A znate sta se desilo? Covek me je skroz oduvao i to iz nekoliko razloga.

1. Ideja je jako zanimljiva, neobicna i drzi paznju; 2. Opisi su mu divni, stvarno prelepi, par puta me je onako bas, bas ocarao i morala sam da podelim po koji citat na We Heart Itu, a to za mene znaci da sam ono - mind blown! Sve je nekako lagano je za citanje, ali opet nije dosadno (apsolutno i totalitarno nije!); 3. Neobicno je da muskarac pise knjigu iz perspektive jedne devojke, a cinjenica da on to tako dobro radi, da donekle razume tu neku nasu psihu me potpuno odusevljava; 4. Talentovan je i zasluzuje da vise ljudi obrati paznju na njega i podrzi njegove radove, jer ne bih ovo pisala da ne smatram da valja; 5. da li sam vec rekla da je ideja prezanimljiva?

Izvinjavam se Dimitrije sto sam sudila pre nego sto sam procitala, ali jako mi je drago sto jesaaaaam!!!!! Sada sam tvoj verni citalac, da znas!

Elem, oba autora su GENIJALNA! Oboje su me odusevili, ocarali i sada ih obozavam, podrzavam i definitivno pratim; njih, njihove radove, mmm SVE!

Toliko od mene. Do sledeceg poglavlja - Tijana


Biblioteka Lepe MuzikeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin