sakura

757 102 18
                                    

Gözlerimi ovuşturarak uyandım.

Etraf olması gerekenden daha gürültülüydü. Pencereden baktığımda bir sürü insanın isimlerini aniden görmek başımı ağrıtmıştı.

Sıkıntıyla iç çektim ve banyoya ilerleyerek yüzümü yıkadım. Aynaya baktığımda başımın üzerindeki kırmızı "Luke Robert Hemmings" yazısını görebiliyordum. Ama altında hiçbir tarih yoktu. Kendi ölüm tarihimi göremeyeceksem diğer insanlardan farklı gözlere sahip olmak ne işe yarardı ki?

Rastgele bir kot pantolon ve tişört giydikten sonra anahtarımı alıp dışarı çıktım. Japonya'da kiraz ağaçlarının açma dönemiydi. Etraf pembe çiçekler ve insanların kırmızı isimleriyle doluydu. Hiçbirini okumadan hızla ilerlemeye çalıştım.

Rastgele bir kafeye girdiğimde derin bir nefes aldım. Siparişimi verdikten sonra bir masaya oturup beklerken telefonumla uğraşmaya başladım.

O anda içeri giren kırmızı saçlı bir çocuk dikkatimi çekti.

Başının üzerindeki ismi okudum.

Michael Gordon Clifford.

Benim haricimde isminin altında tarih olmayan tek insan.

~
*Shinigami gözleri; insanların isimlerini ve ölüm tarihlerini gösteren özel gözlerdir. Shinigami ve Death Note kullanıcılarında bulunabildiği gibi bazı insanlar da doğuştan Shinigami gözleriyle doğarlar.

{Kitabı tamamen mukecarousel 'a adıyorum. İyi ki doğdun!}

shinigami eyes //mukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin