1.nap

414 12 1
                                    


Egy kis városban éltem Magyarországon.Az anyukám magyar volt és az apukám koreai.Végül is itt maradtunk Magyarországon miután megszülettem.Mindig is nagyon szerettem Ázsiát és minden egyes vele való dolgot.Mindig is kint akartam élni Koreába,Japánba esetleg Kínában.Ezért elkezdtem keményen tanulni japánul és koreaiul.Ugy terveztem kimegyek japánba dolgozni és élni de nem nagyon tudtam állást és lakhelyet találni.Mivel a koreai is eléggé jól ment ezért ugy döntöttem...Korea lesz a célállomásom!!

-Yun Seo!...Yun Seo ébredj!Nem szeretném, hogy lekésd a repülődet ugyhogy kapkodd magad!!-szólt anya.

Felkelltem hót kómás fejjel és megnéztem a telefonomat.Áhh baromi korán volt,De hát fel kel kelni ha elakarok húzni innen.Gyorsan megnéztem hogy mi folyik az interneten és lementem enni.

-Sziasztok-köszöntem alvás közben

-Jóreggelt nehogy elaludj itt nekem-nevetett ki apa

-Hahaha-mosolyogtam-Jajj nem tudjátok elképzelni mennyire izgulok!!wááá nyugtassatok le valahogy a repülő úttól is eléggé tartok-szomorkodtam

-Ne aggódj kicsim nem olyan vészes.Ki fogod bírni-mondta anya

-Biztos ki szeretnél menni?Tudod nem olyan könnyű ott az élet..-mondta apa

-Igen tutira ki kell mennem.Vállalom a felelősséget magam felett!-mosolyogtam de még mindig fájt a hasam az idegtől

Repülőtéren

-Sziasztok nagyon fogtok nekem hiányozni-mondtam szüleimnek könnyes szemmel.

-Nekünk is kicsim nagyon vigyázz magadra hívj minket sokszor és ha bármikor haza szeretnél jönni csak szólj-sírdogált anyukám apa pedig próbálta magát visszafogni de láttam pár rakoncátlan könnyet végigfolyni az ő arcán is

-Rendben ti is vigyázzatok magatokra!Sziasztok!! <3

És ezzel útra kelltem Szöul felé.

****

Szöulban találtam egy jó albérletet ami nem volt annyira drága és a szüleim is adtak egy kis plussz zsebpénzt hogy azért ne halljak éhen.És egy étteremben vettek fel pincérnőnek.Otthon is annak dolgoztam ugyhogy gondoltam nem lehet sokkal nehezebb.

Valahogy túléltem azt a hosszú repülőutat és fogtam egy taxit ami haza vitt.Nagyon fáradt voltam így már ragadt le a szemem de ahogy beléptem a házamba hát...woow rosszabbra számítottam.Teljesen megéri a pénzét.Nem volt valami nagy a ház.Volt egy halószoba,Wc,konyha,étkező és egy kis nappali de ahhoz képest nagyon jó volt.Tele volt írtó menő bútorokkal és nagyon bejött az egész kecó.

-Baromi fáradt vagyok de muszáj kiposztereznem mindent!!-vigyorogtam és elővettem a bőröndömből a posztereimet.Volt ott minden 5SoS,BvB,Exo,BTS,Exid,BtoB,Vixx,4minute,SNSD,Monsta x,Got7 és minden amit eltudsz képzelni.Az egész házat kibéleltem vele.Elég baró volt mit ne mondjak.

Beestem az ágyamba és azon gondolkoztam hogy vajon fogok-e találkozni valamilyen kpop idollal vagy valakivel.ÁÁá nagyon jó lenne nem is tudnék mit kezdeni magammal szerintem csak ugy instant elfolynék vagy nem tudom.Na majd meglátjuk hogy lesz-e valami.

****

Sziasztok!Nos ez az első fanfictionom és hát azthiszem eléggé gáz lett de remélem hogy azért valakinek tetszeni fog!Hamarosan folytatni fogom!Köszi hogyha elolvastad!:))))




Weird LifeWhere stories live. Discover now