Lefagytam.Hirtelen megse tudtam szólalni.Most mit tegyek?Tudtam hogy ez nem olyan nagyon dolog.Számítottam és reménykedtem is benne hogy találkozok vele itt Koreában de olyan hirtelen ért.Gyorsan észbekaptam és el is mentem leadni a rendeléseket.Kivittem nekik és a pulttól néztem őket.A többi srác is helyes volt de Sehunhoz képest azt kell mondanom hogy semmi.Szőke festett haja csilogott és olyan volt az arca mintha nem is ember lenne.Túl tökéletes.
-Fizetnénk!-merített ki gondolatomból az egyik fiú
Odamentem és mondam az összeget.Mielőtt elmentek odaszoltam Sehunnak.
-Öö..Szia te vagy Oh Sehun igaz?-ugy dadogtam hogy nem is tudtam hol vagyok
-Szia.Igen.Gondoltam hogy felismertél mert olyan szemekkel néztél rám mintha valami űrlény lennék-röhögött ki és rájöttem hogy kicsit feltünően bámultam.
-Heh.Ja.Csinálhatnánk egy képet?-néztem rá reménykedve
-Persze-mosolygott olyan tipikus Én Vagyok Oh Sehun És Olyan Menő Vagyok Hogy Mindenki Felismer.Igen az egy ilyen mosoly volt.Elkészítettük a képet,megköszöntem és elment.
Bevallom nem ilyen találkozásra vágytam.A sok fanficbe amiket olvasok mindig ugy volt hogy meglátta őt a lány, rögtön egymásba szerettek, és BUUM lefeküdtek és boldogan éltek.Ja hát ez nem olyan tali volt.De csak fogok még vele találkozni.
Miután hazaértem felnéztem a netre és megnéztem mikor lesz koncertjük.Hát koncertet nem igazán találtam akkor éppen de volt egy fan meeting.Na igen.Akkor elmegyek oda és hopp lesz egy randim velük háháháhááá.Nem csak Sehun miatt.A többieket is nagyon szeretem talizni akarok velük.Jajj már ugy várom.
3 nap múlva volt a fanmeeting este fele.Felvettem valami kényelmes de lenge ruhát mivel estéhez képest elég meleg volt odakint.Elindultam mivel nem volt messze a fan m. helye.Nagyon hosszú sor volt de végül odaértem.
-Szia Baekhyun nagyon szeretlek waaah alaírnád itt?Nagyon köszönöm wáá-kapcsoltam át fangirl módba szegény kicsit meglepettnem tűnt de wow élőben még cukibban néz ki.
-Szia mi is szeretünk téged EXO-L-nyomta le a szöveget Baekie
-Szia Chanyeol szeretlek waa-igen ezt mindenkinek elmondtam és sorba gyűjtöttem be az aláírásokat,amikor elértem Sehunhoz.Ááá túl csodás látványt nyújtott és rögtön el is gyengültem.Nem tudtam hogy mit mondjak neki de végül maradtam az eredeti fangirl szövegemnél.Meglepetten nézet rám.
-Ohh szia.Te vagy az a lány az étteremből igaz?-mosolygott
-Omooo te emlékszel rám?ÁÁÁÁÁáááá-igen kicsit nagyon örültem neki szerintem ez neki is leesett
-Persze hogy emlékszem akkor is ugyan így be voltál parázva-röhögött.Igen ilyen jó beszólások Sehuntól elvárhatóak voltak.
-Igen az valószínű.Aláírnád nekem kérlek?-mutattam a cd-mre
-Persze hogy hívnak?-kérdezte kis mosolyt ejtve
...Meglepődtem.A többiek nem írták oda a nevem ugyhogy nem tudtam hogy ő miért akarja odaírni de oké.
-Yun Seo-mondam elpirulva
-Oké tessék-mondta kis idő múlva-remélem még talizunk-kacsintott rám
-Hóóh hát azt énis remélem-röhögtem
Annyira örültem hogy találkozhattam velük hogy nem is néztem meg hogyan írták alá.Olyan csodás volt.Aztán meg láttam Sehunét."Szeretettel a kedvenc pincérnőmnek és legnagyon rajongómnak,Yun Seo-nak"és az aláírása....
-MI A JÓ SZENT SZAR?WÁÁÁÁÁÁÁ-röhögtem-áááááááá oké ha következőnek találkozok vele megmondom neki hogy akár el is vehet ha már ezt írta.Egész este virultam.Wááh.Nagyon örülnék hogyha még találkoznék.
Otthon készítettem egy gyors kaját aztán felhívtam minden barátnőmet hogy milyen jó nekem.Túlajdonképpen csak egy barátnőmet,EnY-t mivel ő szereti valamennyire az Exo-t.Bár neki inkább a BTS fekszik.
-Wááááh és ezt írta nekem ÚRISTEN mihez kezdjek??Oda akarok menni hozzá és megölelni aztán megkérni hogy táncolja el nekem a Playboy-t wuuuuu-sikitoztam a telefonba
-Hogyha ilyen hangerővel beszélsz akkor nem kell odamenned hozzá,innen is meghallja-nevetett-mostmár tuti szeret szerintem tényleg meg fogja kérni a kezed és lesz 10 babátok-Röhögött tovább
-Igen.Szerintem is ez fog történni.A többi részét nem mondom az már korhatáros-röhögtem
Este befeküdtem az ágyba és álmodoztam hogy milyen lehet Sehun nadrág nélkül...Igen tudom hogy jókon gondolkozok..
YOU ARE READING
Weird Life
FanfictionKim Yun Seo vagyok.Eddig normális életem volt.Most pár dolog megváltozott.De ezt soha se fogom megbánni...