Ma szombat van.Elgondolkoztam hogy mit csináljak de mivel sétnéztem a házban és láttam hogy milyen kupi van és milyen rendezetlen az egész kecóm,ugy gondoltam hogy a mai nap fő témaja a pakolás.Nem gondoltam nagy rendre mivel soha se voltam az a rendszerető típus,de elrendeztem a ruháimat amik eddig leginkább a bőröndömbe voltak,elmosogattam a tányérokat,kivittem a szemetet és dekoráltam egy kicsit.Ébedre nem volt kedvem főzni ugyhogy elmentem at utcára,gondoltam ott valamilyen standnál majd veszek valami kaját.
Vettem egy hotdogot és tovább sétáltam.Megláttam az Sm épületét és láttam hogy sminkeseket keresnek.Hmm gondoltam megér egy próbálkozást és jelentkeztem is.
Teltek tovább a napjaim és csak egyszerűen amikor egy telefonhívást kaptam.
-Igen?-szóltam a telefonba
-Jónapot!Ön lenne Kim Yun Seo?-szólt az ismeretlen női hang
-Jónapot igen.Miben segíthetek?
-Az Sm ent.-től vagyok és megszeretném kérdezni öntől hogy szeretné-e a sminkes állást.-kérdezte
Hirtelen nem jött belőlem szó.Ez azt jelentené hogy felvesznek és van esélyem megfogni az exo vagy a shinee bársonyos bőrét?
-I-igen nagyon szeretném-szóltam élénken
-Rendben egy kicsit többen jelentkeztek mint amire számítottunk ugyhogy holnap elkéne jönnie egy kis versenyre a többi jelentkezővel.
-Rendben.-mondtam kicsit aggódva.Ugyan tudtam sminkelni és egy időben azzal is foglalkoztam de nem tudtam hogy mennyire lennék megfelelő meg hogy kik az 'ellenfelek'.Otthon gyakoroltam egy kicsit még magamond bár azért más embereket más sminkelni mint magadat.Sokkal nehezebb.
Azon a bizonyos napon pedig elmenetm dolgozni és egész nap izgultam.Délután elkéredzkedtem a főnöktől bár azt inkább nem mondtam hogy gyakorlatilag más munka miatt megyek el.Nem voltam rossz pincérnő ugy gondolom.
Amikor megérkeztem nagyon fájt a hasam az idegtől és meg is lepődtem amikor megláttam még 9 embert rajtam kívűl.Szóval 9 emberrel kéne megküzdenem?Hát..nem is tudom.Bár lehet nem csak egy sminkes kell.Kitudja.
Leültem a helyre ahova a nevem volt írva.Bejött egy magas nő elmagyarázta hogy mi is a dolgunk. Gyakorlatilag hoztak be 10 lapocskát.A nőcike mondta hogy ki kell sminkelnie mindenkinek egy embert ugy hogy passzoljon a kinézetéhez.A lapokon az emberek nevei voltak rajta akiket sminkelhetünk.Elmondta hogy nem akart veszekedést hogy ki kit sminkeljen ugyhogy mindenki húzni fog.Gondolkoztam hogy mennyi esélyem van hogy Sehunt húzzam.Nem sok de lehet reménykedni.Mindenki húzott és én voltam az utolsó.Felsorolom hogy ki kit húzott.
1.Ji-u húzta BoA-t
2.Min-seo SNSD Taeyeon-t
3.Seo-hyeon húzta SNSD Yoona-t
4.Seo-yun húzta F(x) Amber-t
5.Ye-eun húzta Shinee Taemin-t
6.Su-bin húzta Super Junior Siwon-t
7.Ji-hyeon húzta Super Junior KyuHyun-t
8.Seulgi húzta Shinee Key-t
9.Mi-suk húzta SNSD Yuri-t
Na és én?NA KIT?OMO.Őt.Igen Őt.Sehunt húztam.Nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek.Hogy lehet?(Valószínűleg azért mert egy fanfic főszereplője vagyok ㅋㅋㅋ)
Nagyon ideges lettem de felírtuk a nevünkhöz hogy kit húztunk.Néhányan elég csúnyán néztek rám hogy Sehun-t húztam de na itt van nálam a szerencse hahaha.
Bejöttek.Egyszerűen mindannyian olyan csodálatosak voltak pedig semmi smink nem volt rajtuk csak a hajuk volt megcsinálva meg jó ruha volt rajtuk.Áh igazi gyönyör volt végignézni rajtuk.Meglátta nálam a nevét Sehun és odajött hozzám meglepődött arcal.
-Yun Seo?Komolyan te vagy az?-röhögött
-Hát úgy látszik.Talán baj?-mosolyogtam vissza rá
-Dehogy -vigyorgott-hogy hogy eljöttél?Azt hittem abban az étteremben dolgozol.
-Hát.. tudod kihasználom a lehetőséget és hogyha itt összejön akkor már nem ott fogok dolgozni-mosolyogtam kicsit szomorúan mert amugy tetszett a pincérkedés.Szerintem jobban illet hozzám mint a sminkelés.
-Majd meglátjuk hogy ennél helyesebbé tudsz e tenni bár nem hiszem hogy az lehetséges-merített ki a gondolataimból Mr.önimádó
-Na várj csak-néztem rá merészen
YOU ARE READING
Weird Life
FanfictionKim Yun Seo vagyok.Eddig normális életem volt.Most pár dolog megváltozott.De ezt soha se fogom megbánni...