*riiiiing riiing riiing*
-Wáá megtennéd hogy reggel 6kor nem csörögsz itt nekem te nyomorult telefon!!!-dühöngtem és szidtam le a kis mobilomat.Aztán észbe kaptam hogy dolgoznom kell.Eszembe juthatott volna hogy nem kéne rögtön az ittlétem első napján dolgoznom de hát késő bánat.
Felkelltem összekapkodtam magam.Smink,ruha,haj aztán elmentem kajálni.Nem tudom hogyan fogok hozzászokni a koreai kajákhoz.Nem nagyon ettem még bár a rizst azt szeretem :DD
Gyorsan készítettem magamnak egy rántottát és elkezdtem falatozni.Fogatmostam,pár kisebb szépítés és voáláááá.Kész van Kim Yun Seo.Indulhatunk is!
Elég meleg volt az idő kint ugyhogy lengén öltöztem bár így is folyt rólam a víz amire beértem a unkahelyemre.Azért is választottam azt a házat amiben élek mert viszonylag közel volt az étteremhez.Az kajálda valami csodás volt.Beléptem és már éreztem a különféle péksütik és gyorskaják illatát.Nem igazán állt össze a kettő de elég jó volt.Azon gondolkoztam hogy inkább kellett volna itt ennem de hát megint későn gondolkozok.Valamint nem kéne az első napomon ilyet csinálnom.
-Jóreggelt!-köszöntem illedelmesen.Bele kellesz ebbe még jönnöm nem vagyok az az illedelmes típus.
-Jóreggelt,szia!Üdv itt te vagy Kim Yun Seo ugye?-mondta a tulajdonos,Moon Ji Hu
-Igen én lennék az-mosolyogtam
Hmm nem nézett ki olyan rosszul ahhoz képest hogy már vagy ugy 60 éves lehetett.Jól tartja magát.
-Örülök hogy mostantól nálunk fogsz dolgozni-mosolygott-Mondcsak mit szeretnél jobban csinálni a pultál lenni vagy inkább pincérkedni?
-Hát a pincérnő állásra jelentkeztem,nem?-néztem meglepetten a fickóra
-Igen de tudod elég sok a pincérnő ugyhogy ha gondolod a pultnál is lehetsz néha.
-Rendben akkor ilyen kétállású lennék-kacagtam egy kicsit
-Oké de sajnos nem tudok több fizetést adni önnek.Esetleg majd ha mosogat is egy kicsit-nevetett
Hahaha ez az öreg pali elég vicces kedvébe volt.Na mindegy.Végül is a pultnál maradtam.Kicsit féltem mert nem igazán szeretem számokkal dolgozni.Matekon mindig rajzoltam nem tudok semmit.Tudom,tudom van pénztárgép de akkor is frusztráló.Fúj,számok.
Ez egy ideig így is ment néha a számokkal küzdöttem néha azzal hogy ne ejtsem el a poharakat és a tányérokat.Ám olyan dolog történt amivel nem tudtam mit kezdeni.
Csak egy egyszerű nap volt.Már kezdtem megszokni a nyelvet,az embereket,a munkám és azt hogy nincseenek velem a szüleim.Csak dolgoztam,végeztem a munkám.A pultnál voltam amikor bejött pár srác.Csak ugy elmondom.Az én ultimate legjobban szeretett édibédi szexisten biasom Oh Sehun.És kijött be az ajtón???Nem tudom de nagyon olyan volt mint a kis Maknaem.Nagyon elkezdett dobogni a szivem és nem tudtam hogy oda kéne mennem és nézzem meg vagy nem.Azon is gondolkozdtam hogy a többi srác exo-s e de őket nem ismertem fel bárhonnan is néztem.De Őt.Hát én meghaltam.Pár perce bámultam őket amikor az egyik pincérnő rámszólt.
-Figyelj , cserélhetnénk?-kérdezte Shin Ji Min.
-Öö..ja persze.
-Felvennéd a kettes asztal rendelését?-kérdezte
-Kettes?..Kettes??!!-ráeszméltem hogy KI ül ott-j-jaaa persze igen megyek máris...
Most mit tegyek?Komolyan odamenjek??Oda kéne ha kell a munkám már pedig az kéne de mivan ha tényleg ő az???Biztos dadogni fogok.Jaaaajjjj!Neee.
Lassan odasétáltam.
-Sz-sziasztok!Mit hozhatok?-kérdeztem.ezt a három szót is nehezemre esett kinyögni
Teljesen ugy nézett ki mint Sehun de napszemcsi volt rajta és hát nem tudtam tutira.Gondoltam hogy a hangjából már rájövök ugyhogy vártam egy kicsit..
-Egy kávé-mondta az egyik
-Kakaó -a másik Kakaó?Ki ez valami 5 éves?na mindegy énis szeretem a kakaót.
-É-és te?-kérdeztem TŐLE.-áááá mi ez mááár
-Én egy bubble tea-t kérnék
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ TUDTAM.Ő az most már tutira a hanga is olyan,kinézete is na meg a bubble tea.Igen te vagy az jófiam most mihez kezdjek??,
YOU ARE READING
Weird Life
FanfictionKim Yun Seo vagyok.Eddig normális életem volt.Most pár dolog megváltozott.De ezt soha se fogom megbánni...