after the suicide

208 27 6
                                    

   Zoe Anne Graham [17]  december negyedikén került kórházba folyamatos pánikrohamokkal. Egy héttel később ön -és közveszélyesnek nyilvánították az orvosok, így átszállították a sydney-i elmegyógyintézetbe, ahol folyamatos megfigyelés alatt tartották és megpróbálták kideríteni, hogy mi okozta nála ezt a viselkedészavart, így elmentek a házba, ahol a nagybátyjával, Peter Grahammal élt és kérdéseket tettek fel neki. A nagybátyja elmesélte az orvosoknak, hogy Zoet mar három éves kora óta ő neveli, hiszen szülei csúnya válása után egyikük sem akarta magához venni a fiatal lányt és Peter nem hagyta, hogy a lány árvaházba kerüljön. A férfi szerint Zoe nem sokat törte ezen magát, sikerült neki elfogadnia a helyzetet és boldog gyerekként nőtt fel rengeteg baráttal, jó osztályzatokkal és népszerű iskolai státusszal. Akkor vajon hogyan kerülhetett egy ilyen kiegyensúlyozott életet élő tinédzser egy elmegyógyintézetbe.
   A Peterrel való beszélgetés után az orvosok körülnéztek a lány szobájában, ahol csak tankönyveket és barátaival közös képeket találtak. Az orvosok már majdnem feladták a kutakodást, amikor a lány ágya alatt egy barna bőr naplót találtak. Miután az orvosok elolvasták a tartalmát átadták azt a rendőrségnek, akik nem osztottak meg egy részletet sem az irományból, de egy közleményben azt írták, hogy a napló alapján két félbehagyott nyomozást is le tudtak zárni. Mindkét nyomozás tavaszba nyúlik vissza és mindkét ügyben egy-egy fiú vesztette az életét.
   Az első esetről beszámoltunk önöknek egy másik cikkben, ahol egy 18 éves fiú, Nicholas Preda holttestét találták meg egy házibuli után a külvárosi erdőben a fák lombjai közé rejtve. A rendőrség hónapokig nyomozott, de nem tudták megfejteni, hogy mi történhetett a fiatal fiúval, így az ügyet nyitva hagyták.
   A második eset az első után történt egy héttel, akkor Zoe szomszédja, Luke Hemmings hajnalban végzett magával a saját szobájában és a mentősök már nem tudtak segíteni rajta. Hosszas nyomozás után sem tudták megfejteni a rendőrök, hogy mi vitte a fiút arra, hogy véget vessen saját életének.
   A három tinédzserről csak annyit tudunk, hogy mind egy iskolába jártak és egymás évfolyamtársai voltak, de miután kihallgatták a hozzátartozóikat kiderült, hogy a gyerekek nem ismerték közelről egymást, nem volt köztük sem barátság, sem ellenségeskedés.
   Az orvosok próbáltak beszélni Zoéval, aki miután megtudta, hogy mások is elolvasták a naplót még rosszabbul lett, nem kommunikált senkivel, pánikrohamokat kapott és kiabált. Az orvosok szerint rögeszméjévé vált, hogy a két fiú vissza fog térni és bosszút áll rajta, amiért kiderült a titkuk.
   Zoe Anne Graham Karácsony első estéjén végzett a saját életével, amikor az egyik ápolónő figyelmetlenségből kést is adott a lánynak vacsorára. A rendőrség a lány halála után sem közölte, hogy mi állt a naplóban, így ezt a titkot Zoe a sírba vitte magával. A lány halála után nagybátyja nem kívánt nyilatkozni, ahogy a két fiú hozzátartozói sem.

Leslie A. Pierce - Central Sydney Magazin

***

Oké most tényleg, ez mi lett?
Ne mondjatok semmit, tudom, hogy szörnyű lett, de már nem akartam több részt ebbe a blogba, viszont annyian kommenteltetek, hogy gondoltam megleplek titeket egy UTOLSÓ résszel még kárpótlásul, amiért a többi blogom most szünetel:)

Everything I Didn't Say × Luke HemmingsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora