5. bölüm elena ve fernando buluşması

159 7 3
                                    

Fotoraftaki fernando.
Sabah kalktım ve erkenden kahvaltımı yaptım. Ve hazırlanmaya başladım. Sonra biraz telefonla oyalandım sonra ise saat 1:40 da çıktım arabama binip havaalanına gittim ve onu beklemeye gittim. O gelirken birbirimize koştuk ve sarıldık(videodaki gibi) daha sonra kafeye oturup bişeyler içtik. Sonra onu eve bıraktım ve telefonuma mesaj geldi seni çok özledim buluşalımmı yazıyodu. Bende olur diyerek karşılık verdimki o anda lussy odaya girdi dışarı çıkalımmı dedi fernandoyla çıkcaz. Aa o geldimi diye karşılık verdi evet dedim. Ok ben fernandoya mesaj atim. Lussy ve onun erkek arkadaşı geliyo bide haberin olsun herzamanki kafe tamammı diye mesaj attım.
O da tamam diyerek cevap verdi.
Sanki biraz bozulmuştu ama neyse üstümü değiştirmeden çıktık gustavo ve fernando orda bekliyordu. Tanıştınız sanırım dedi lussy. Fernando beni görünce birden ayağa kalktı ve bana sarıldı daha sonra birden dudağıma yapıştı onu ne kadar itsemde beni kendine çekiyordu. Daha sonra bi kere gustavonun yumruğunu sıktığını gördüm. Bi 3-4 dk bırakmadı beni birden başımızdan güller dökülmeye başladı ve alkışlamaya başladılar. Daha sonra beni bırakınca seni seviyorum dedi bende diye cevap verdim.
Daha sonra oturduk ve konuşmaya başladık lussy birden nasıl yakışıyorsunuz diyince fernando bana sarıldı gustavoda onu duyunca lussyi öptü sanki kıskanmıştım bilmiyordum. Daha sonra garsona gözüm takılmıştı birden elini kesti o akan kanı görünce ağzım sulanıyordu birden koşup emesim vardı. Ama birden iğrençleştiğimi farketmiştim. Garip hissediyodum fernandoya kalkalım biz çifte kumruları yanlız bırakalım hem kendimi garip hissediyorum.
Lussy iyimisin dedi bende iyiyim diye cevap verdim. Eve gittiğimde o kadar yorgundumki üstümü çıkarmadan uyudum.

Wampir Kızın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin