Fotoraftaki gibi makyaj yani tek eyeliner ve fondöten.
Sabah erken kalktım hazırlandım ve kahvaltımı erken yaptım ben daha sonra hazırlanmaya başladım.
Siyah bi tayt ve üstüne bol siyah kazagımı ve deri ceketimi giyip çıktım dışarda lussy,gustavo ve fernando vardı.
Hadi gidelim burdamı bekliycez dedim.
Okula geldiğimizde 4 ümüzde aynı sınıfa düşmüşüz. Sınıfta 1 kız bize dik dik baktı daha sonra önüne döndü bu beni çok gıcık etmişti neyse dedim.
Kız hala bakmaya devam ediyordiki dayanamayıp gittim ne dik dik bakıyorsun dedim.
Ve oda bakamazmıyım diye karşılık verdi bende bakamazsın dedim ve saçından tutup yere yapıştırdım onu baya bi hırpaladım ama lussy,gustavo ve fernando beni tutmaya çalışıyorduki fernando kucağına aldı birden. Bırak diyerek sesimi yükselttimki müdür geldi ve odasına çağırdı. Bize ceza vermedi sadece uyardı. Lussylerin yanına döndüğümde noldu dedi.
Bende sadece uyardı dedim.
Birden içimde garip bi dürtü oldu kan içmek istiyordum. İğrençleştiğimin farkına vararak kendime geldim. Daha sonra dersten çıkınca fernando yanıma gelerek dersten beri bi tuhafsın neyin var dedi.
Bende bişey yok felan geçiştirdim. Daha sonra eve gelmiştik ben üzerimi çıkarıp ev topuzumu ve ev botumu yapıp giydikten sonra direk uyudum çünkü yarın yine okul vardı malesef ama o kan dürtüsüne engel olamıyordum sanki birilerinin kanını emmek istiyordum ama bu dürtüyü yenerek uyumayı başardım gece olunca...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wampir Kızın Hikayesi
VampireBir genç kızın wampir olduğunu bilmeden insan gibi yaşaması.