8. bölüm kan

107 6 0
                                    

Gece olunca korkunç bir rüya gördüm. Ben dışarı çıkıp delicesine insanlara saldırıyormuşum.bağırarak uyandım,nefes almalarım çok hızlanmıştı.bunun gerçek olmadığına inandırmak istedim kendimi ama sanırım bu gerçekti.
Ama beynimin oyunu olmasına kendimi ikna etmeye çalıştım çünkü bu korkunçtu benim insanlara delice saldırmam aklıma geldikçe nefes alış verişim artıyodu. Kıyafetlerimi giyip saçımı yaptıktan sonra kahvaltıya indim ama hiç yiyesim gelmiyodu çünkü o olayı unutamıyodum. Annem ve babam sanki anladılar bana olanları ama sanki benle konuşmuyolar kahvaltımızı ettikten sonra ben fernando gustavo ve lussy okula gittik.
O dövdüğüm kız ve yanında bi çocuk kim olduğunu bilmiyodum umursamaz gibi yapıp bakmayı kestim derse girdiğimizde yine çok sıkıcı bir derstti ben dersi dinlemedim ki hocanın beni dürtmesiyle kendime geldim ve hocanın anlattıklarını dinlemeye başladım. Önümüzdeki oturanın elinden cam bişey düştü ve hocamızda kaldırırken elini bi parça kesti bana o an garip bişey oldu kanı görünce garip çünkü beni kan tutmazdı ama öle bişeyde değildi kan dürtüme engel olamayarak kendimi kontrol edemedim ve hocanın üstüne atladım hoca bi an şok oldu fernando ve gustavo beni kaldırdı ve biraz su içirdi ama hoca beni müdürün odasına götürdü. Ama gerçekten kendime haakim olamayarak atladım, bu elimde olan bişey değildi. Müdürün yanına gittik ve bana kızgın bi şekilde baktı. Olayları anlattım kan görünce kendime hakim olamayarak üstüne saldırdım dedim ve yüzünün şekli değişti. Sanırım annem babam gibi o da biliyodu bana nolduğunu çok merak ediyodum. Sanki bi canavara dönüştüm. Müdür çıkabilirsin diyince bahçeye çıkıp bi banka oturup yaşadıklarımı düşününce ağlamaya başladım, bana olanlar çok garip şeyler benim kan dürtüm o rüya annem babam. Fernando gustavo ve lussy yanıma gelip sana noluyo diğe sordular.
Bende bilmiyorum bana olanları çok garip, ama ben kimlerin bana nolduğunu bildiklerini biliyorum kim diyince annem babam ve müdür deyince herkez bana şaşkınlıkla baktı.
Akşam olunca okuldan çıkınca annem babama sordum bana noluyor diye.
Annemler bana bunu diyince şok oldum ve yıkıldım.....

Wampir Kızın HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin