Fotoraftaki elenanın giydikleri.
Akşam nerdeyse oldu hazırlanmaya başladım. Annemlerin evde olmadığını farkettim. Neyse siyah bir elbise, siyah bir topuklu ayakkabı ve desebli ojemi sürdüm saçımıda dağınık topuz yaptım ve makyajımı yaptıktan Sonra gustavo ve lussy beni almaya geldiler bende nereye gidiyoruz dedim.Lussy bi arkadaşımın doğum günü var ona hediyesini verip çıkıcaz.
Başımı sallayarak tamam dedim.
Mekana gidince ışıklar sönüktü ve yanımda lussy ve gustavo yoktu birden ışıklar açılarak süpriz diye bağrılarak konfetiler patladı. Karşıdan annem ve babam gelip iyiki doğdun iyiki varsın kızım diyerek bana sarıldılar.
Bende anne baba benim doğum günüm dün değilmiydi ben yanlışmı hatırlıyorum dedim. Onlarda ikisi birden gülerek bi değişik olsun dedik dediler. Sonra pasta gelerek mumları üfledim ve hediyelerim bi masanın üstündeydi. Hediyeleri şimdi açmak istemedim nedense. Sonra lussynin acil bi işi çıkıp gitti. Gustavoda gider zannettim ama gustavo gitmedi aslında hoşuma gitmişti. Yanıma gelerek doğum günün kutlu olsun dedi ve bana sarıldı bende karşılık verdim. Ve telefonum çalıyordu arayan fernandoydu benim sevgilimdi. İşler iyice karışmıştı açtım aşkım dedi efendim aşkım diyerek karşılık verdim yarın öğlen 2 de ordayım seni seviyorum dedi bende seni seviyorum dedim. Telefonu kapattım. Gustavonun yüzü düşmüştü ne dense bana sert bi şekilde sevgilin olduğunu bilmiyodum dedi.
Aslında amerikaya gitmişti babasıyla şimdi ise geri dönüyo.
Annem ve babam gelerek hadi kızım gidiyoruz. Dedi tamam diyerek eve geldim. Üstümü değiştirerek siyah tayt siyah beli düşük bi kazak ve siyah lacivert karışımı hırka saçımıda ev topuzu yaparak ev botlarımı giyip yattım çok yorgundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wampir Kızın Hikayesi
VampireBir genç kızın wampir olduğunu bilmeden insan gibi yaşaması.