İlk An

37 2 1
                                    

Adam derin, kadın yüzme bilmiyordu. Girdap gibi içine çekiyordu; lakin kadın mutlu, huzurlu, delicesine seviyordu adamı.

Soğugu aslında hiç sevmem nedense o gün sebepsizce dışarı çıktım. Öylesine boş boş dolaşıyordum orda burda sürtüyordum. İçtiğim sigaranın haddi hesabı yoktu. Artık dilim buruşmuş her nefes alış verişimde o iğrenç kokuyu hissedebiliyordum ama sigara içmeye devam ediyordum. Telefonumun çalmasıyla kendime geldim. Karşıda ki ses beni bi yere çagırıyordu. Gelmeyeceğimi söyledim ve telefonu kapattım. 5 dakika sonra aynı davet gene geldi ve bu sefer kabul ettim. Yavaş adımlarla ilerliyordum. Sağa sola alaycı tavırlarla bakarak. Daha sonra kafenin kapısından içeri girdim, beni bekleyen insanların yanına gittim, masada tek tanıdığım kişi abimdi. Fakat ilgimi çeken başka biri vardı. Herkesle selamlaştıktan sonra sıra ona geldi ve selamlaşırken kısaca bir gözlerimi gezdirdim üzerinde. Adını ays olarak duydum, arkadaşları ona öyle sesleniyordu. Saçlarının yan tarafını kazıtmıştı ilgi çekici, ben burdayim diyen bi saç stili vardı. Biraz esmerimsi bi teni, uzun ince parmakları, ve muazzam bir sesi vardı. Bir şeye kızdığında en çok yaptığı şey kaşlarını çatmak ve etrafa kötümser bakışlar atmak oluyordu, bunu o akşam ögrendim. Gece boyunca sohbet muhabbet edildi her geçen dakika gözlerim biraz daha fazla onu görmek istiyordu. Istemsizce gözlerim gözlerini arıyordu. Ve her defasında da buluşuyorlardı. Garip bir duygu, tehlikeli aynı zamanda.

Balkona sigara içmeye çıktı, fırsatını yakalamışken yanına gittim. Sigaramı yaktım ve yanında dikilmeye başladım. Ayak üstü bi muhabbet saçma bi muhabbeti. Her konuştuğum da içim titriyordu. Belkide hava soğuktu ondan ama ays'ın etkisi daha büyüktü. Artık alışmıştım gözlerine bakmaya yabancılamıyordum onu. Onu kaldıgı yere bırakırken
- Memnun oldum görüşürüz ays
+ ays ?
- evet ays
+ bi an şaşırdım

Şaşırması bile garipti kafasını geri çekti gözlerini pörtletti.

- alışırsın ( ikimizde bilmiyorduk o gecenin ikimizi birbirine bağlayan gece olacağını )

MaysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin