O gecenin verdiği cesaretle ertesi sabaha biraz daha güleç yüzlü uyandım. Gözlerimi açtığım da güneş perdenin arasından beni selamlıyordu. Sanki güzellikler beni o andan itibaren bulmaya başlamıştı. Benim yapmam gereken şey ise o güzellikleri hayatıma alıp onlarla güzelce yaşamak olacaktı. Fakat kimsenin bilmediği bi sorun vardı. Ve güzellikleri hayatıma almama engel oluyordu. Ve Ays'ın hayatıma girmesiyle bu engel kendini göstermeye, bana baş kaldırmaya başladı.
İkinci akşam ays'la görüşmenin yollarını ararken. Gelen güzel haberle hemen kalktım ve hazırlanmaya başladım. Farklı bir hayatı vardı ve benim ilgimi çekiyordu. Acaba o da aynı şeyleri benim için düşünüyor muydu ? Kim bilir, belkide... Kafeye gittiğim de ilk ona baktım. Belli ki üşümüş yüzünü burnunun ucuna kadar montuyla kapatmış sadece gözleriyle iletişim kuruyordu etrafındakilerle. Yanına oturdum bu sefer. Ona ne kadar yakın olursam o kadar iyiydi benim için. Onu keşfetmek, tanımak, yaşamak, sevmek için can atıyordum ama bi sorun vardı. İçimde yaşadığım savaş beni ondan uzak tutuyordu.
Oturduğumuz yerden kalktık yolda yürürken sürekli onu izliyordum. Yürüyüşünü, üşümesini, konuşmasını her birini tek tek kafama yazdım, ezberledim. Tekrardan bi kafeye girdik. Loş ışıklarla aydınlatılmış bir kafeydi, ortam gayet güzeldi arkadan çalan müzik bu gecenin özel olacağını söylüyordu sessiz sessiz. Ama ne kadar özel olabilirdi ki ? Bu onu ikinci görüşümdü. Ne yaşayabilirdik ? Daha adam akıllı birbirimizi tanımıyorken üstelik. Hızlı bir şekilde oturduğu yerin hemen yanına oturdum gene. Masadaki herkes neredeyse sigara içiyordu. Duman altı olmuş bir masa ama umrumda değil her sigara yakışımda onu hayal ederek içime çekiyordum dumanı. Sessiz bir şekilde oturuyordu. Etrafı süzüyordu gene. Bakışlarından korkmam gerekirken ben adeta ona doğru gidiyordum korkusuzca. Uzun bir süre gözlerimizi ayırmamıştık o an hissettim bu güzelliğin hayatımın tam ortasına yer edineceģini.
Gece yan yana yürüyorduk. Benim aklım ise hala o bakışmadaydı. Bu kızda farklı bir şey var ama ne ? Bana karşı bir şey hissediyor muydu acaba ? Yoksa ben kendi kendime mi kuruyorum bunları. Çok düşuncelisin adam çok.
Ayrılma vakti geldi bile. Ne güzel yürüyorduk yan yana. Neden geldik ki hemen ?!
- Daha sonra bir şeyler yapar mıyız? ( bence yapmalıyız, yarın da seni görmeliyim, ondan sonraki günde, sonraki günde hatta ve hatta sonraki günde )
+ olur yapabiliriz. Nasıl haberleşcez
- ben vereyim telefon numaramı sana mesaj atarsın
+olur.Olurdan başka bir şey bilmez misin sen be kadın ?? Neden kırıyorsun şevkimi neden köreltiyorsun hevesimi ? Neyse, kızma adam güzelliğine. Numaranı da verdin artık sonrasını düşünmeye başla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mays
RomanceBir kış akşamıydı. Sana ilk baktığım da sadece gözlerini görebiliyordum. Alışılmışın dışında olan saçların, konuşmaların, bana her baktığın da gözlerinde gördüğüm o arzu beni sana itiyordu. Farkında olmadan hayatındayım artık Sonra ne mi oldu ??