,,Jako vždy." protočím oči a sednu si na schody u našeho domu. Hned první den a já čekám na svojí nejlepší kamarádku Lydii. Někdy bych si mohla sehnat jiný odvoz například Stilese. Bydlí kousek odsud, ale to bych se nejdřív musela stát neviditelná jako on a jeho kamarád. Ale když je někdo jako já kamarád Lydie Martinové nikdy se nestane neviditelným, je oblíbený.
Z mého přemýšlení mě vyruší zvuk motoru. Zvednu hlavu, ale nevidím Lydiino auto, ale stříbrné Porshe. Jackson? Nadzvedla jsem obočí a stoupla si. Upravila jsem si sukni a pomalu jsem šla k němu. Rty se mi roztáhly do namyšleného úsměvu. Dojdu k autu a otevřu dveře. Sednu si na sedadlo a on hned vyjede ,,proč nepřijela Lydie?". Zapásuju se a otočím na něho hlavu ,,prý má mnoho příprav a nestihla by to. To mi připomíná, nechceš si už koupit vlastní auto? Za tuhle kabelku jsi dala nejméně 200 táců. To nemůžeš vynechat pár kabelek od Gucciho? " nadzvedne obočí a já se zasměju. ,,Ne" odpovím a uvidím jak už zatáčíme ke škole. Vidím jak se Jackson zasmál ,,Grr...zas tady" zavrčím. Jackson zaparkuje. Odepnu si pás a hned otevřu dveře a vystoupím. Jackson udělal totéž, ale když viděl Scotta, mladíka s hnědými vlasy a nejlepšího kamaráda Stilese arogantně se usmál. Tenhle úsměv jsem na něm ráda neměla. ,,Ať ho nepoškrábeš" řekl a pak už šel pryč. Asi si myslel, že jdu za ním jako vždy. Přitáhla jsem si blíž kabelku a omluvně jsem se na svého kamaráda ze školky usmála. Pak přišla škola a já se stala oblíbenou a on neviditelným. ,,Není tak špatný" řeknu mu pro útěchu a pomalu odcházím za mým teď nejlepším kamarádem a přítelem mé ryšavé kamarádky. ,,Jacksone" vzkřiknu, ale už ho v závoji lidí nevidím. Povzdychnu si a kouknu se kolem sebe.
Po pár minutách zahlédnu zrzavé vlasy ,,Lydie" vzkřiknu a mírně zamávám. Lyd si mě všimne a usměje se. Dojde ke mně ,,Ellery" oplatí mi něco čemu by se dalo říkat pozdrav a společně jdeme ke vchodu.
Před vchodem uvidím Stilese. Zapojím svůj super sluch ,,to je to nejlepší od narození Lydie Martinové! Ahoj Lydie" řekne když procházíme a já nasadím pokerface. Občas mě to štve. Lydie sem. Lydie tam, ale je to moje nejlepší kamarádka a to já musím respektovat. Lydie mi teď pořád něco říká, ale já jí nevnímám. Víte Stiles Stilinski byl Scottův nejlepší kamarád odjakživa a já sem se do něho nějako zabouchla, jenže on je už od třetí třídy zamilovaný do Lydie, které ho naprosto ignorovala. Jak je to možné? Netuším. ,,Hej Elle posloucháš?" Luská mi před očima Lydie. ,,Hmm? Co?" ,,říkám jestli půjdeš dnes fandit Jacksonovi" protočí oči a já se usměju ,,no jasně a teď jdeme na hodinu" řeknu s úsměvem a jdu do třídy. Sednu si kousek od Lydie za ní si sedne Stiles a za něho Scott. ,,ano mami mám všechno až na propisku" slyším nedaleko. Kouknu se ven z okna. No jasně můj sluch zachytil dívku venku. Má úhlové vlasy a skvělou bundu. Určitě budeme kamarádky.
ČTEŠ
Before you(Teen Wolf CZ)
FanfictionZemřít pro nic? Bláznovství. Ale zemřít pro někoho koho milujete? To je to co jsem udělala já. Tento příběh je na základě seriálu Teen Wolf. Propůjčuji si postavy (a scény), některým pozměňuji charakter. V příběhu se mohou vyskytovat vulgarism...