Otočím se a hlasitě se začnu smát. ,,Dereku" řeknu a rozejdu se k němu. On se též usmívá. Obejmu ho a nadechnu se. Jeho vůně mě chyběla. Byl jako můj starší bratr. ,,Chyběl jsi mi, ale kvůli tomu, aby jsi mě viděl tu určitě nejsi, tak to vyklop" řeknu hned co ho pustím. ,,Slyšela jsi o té vraždě co se tu nedávno stala? Tedy včera večer?" řekne a rozejde se po lese. Jdu vedle něho. Zamračím se. ,,Ne, o tom jsem neslyšela" řeknu a zavrtím hlavou. Tu v Beacon Hills vražda? To se nestalo hodně dlouho. Beacon Hills je malé městečko. Tu se nic moc neděje. ,,Byla to Laura. To jí zabil. Alfa. Je zpět ve městě" řekne něco co mě hodně zasáhne. Do očí se mi dostanou slzy. Laura Haleová byla moje kamarádka. Alfa. ,,Ne. Lžeš" řeknu i když vím, že má pravdu. Zavrtí hlavou a mě sklouzne první slza. ,,Laura ne" řeknu a utřu si slzu. ,,Dovedu tě tam, kde jsem včera našel druhou půlku těla. Třeba chytíš pach alfy a poznáš ho. Přeci jen jsi tu pořád" řekne a pořád jdeme. ,,Snažím se ho najít" říká dál ,,a zabít" dopoví a já přikývnu. ,,Pomůžu ti" usměji se a slzy už nepouštím. Nemůžu si je dovolit.
Zachytím pach a pak i slova. ,,Já bych přísahal, že to bylo tady" ten hlas znám. Byl to Scott. Co ten tu sakra dělá. Kouknu se na Dereka a zavrtím hlavou jakože nám nehrozí nebezpečí. ,,Viděl jsem tělo, běhali tu jeleni a upadl mi inhalátor!" slyšela jsem jak se sklonil a pak šustění listu a taky ještě jedno srdce co bylo. ,,Třeba ho odnes vrah" Stiles. No jasně, že je to on. Kdo jiný. Kde je Scott tam je i Stiles a naopak. ,,Mohl tu nechat inhalátor. Stál 80 babek" řekl a já nad tím protočila oči. To už jsme stáli s Derekem tak, že nás mohli vidět. Zůstali jsme stát.
Stiles se koukl kolem a viděl nás. Bylo to docela směšné, tedy pro mě. Oba jsme tam s Derekem stáli celý v černém. Stiles bouchl Scotta a ten se otočil a postavil se. Koukala jsem se na oba s kamenným výrazem. Tedy, koukala jsem na Stilese. Derek se rozešel a já taky. ,,Co tu děláte?" řekl Derek a zastavil se kousek před nimi. Já udělala totéž. Stiles je podrbal na hlavě a koukl se na mě. Mávl na mě rukou a pak se koukl na Dereka. ,,Jste na mém pozemku" řekl Derek a já jen mlčela. ,,Promiňte, to jsme nevěděli" řekl Stiles. ,,Jenom jsme něco hledali, ale.." Derek udělal kukuč jako ,a co já s tím'
,,No..to je jedno" Derek vytáhne ruku z kapsy společně s inhalátorem. Já se mírně zamračím a on ho hodí Scottovi, který ho chytne. Pak se teprve Scott koukne do ruky a uvidí to co hledal. Kouknu se na Stilese a mírně rty naznačím úsměv a pak je dám zase rovně. Derek se otočí a jde pryč. Kluci se na mě koukají a já na ně zavrtím hlavou, potom si dám prst před pusu a tím naznačím, aby byli ticho a už nic neříkali. Pak se otočí a doběhnu Dereka, které nadzvedne obočí. Já do něj jen hravě bouchnu a jdu dál vedle něho.
-Z pohledu 3. osoby-
Zatímco si blonďatá dívka povídala s mužem, který se vrátil a už stihl pohřbít svojí sestru, kterou alfa rozpůlil na dvě půlky, jeden z chlapců bouchl toho druhého do hrudi. ,,Hele, to byl Derek Hale a Ellery Rojo" řekne chlapec, co je na ježka a jmenuje se Stiles druhému, který se jmenuje. Scott se nechápavě podívá na Stilese. ,,Ellery znám dřív se mnou kamarádila. Tedy ve školce" řekne Scott spíše pro sebe protože Stiles už dál povídá. ,,Znáš je ne? On není o moc starší než mi" řekne hyperaktivně. ,,A kdo to je?" řekne Scott nechápavě a nadzvedne obočí.
,,Jejich rodiny...všichni zemřeli před deseti lety" řekne informovaně. ,,A proč se tedy on vrátil?" řekne Scott a podívá se cestou kudy odešla blondýnka s černovlasým mužem ,,A proč se s ním ona bavila?" ještě dodá další otázku. ,,Ccc...to nevím. Jdeme" řekne Stiles a už jde směrem pryč. Scott se ještě jednou podívá tím směrem a pak jde za svým kamarádem.
Další kapitola :) Má být další díl z pohledu Stilese nebo Ellery? Nechám to na vás protože mám napsaný obě verze.
xoxo
Jiř
ČTEŠ
Before you(Teen Wolf CZ)
FanficZemřít pro nic? Bláznovství. Ale zemřít pro někoho koho milujete? To je to co jsem udělala já. Tento příběh je na základě seriálu Teen Wolf. Propůjčuji si postavy (a scény), některým pozměňuji charakter. V příběhu se mohou vyskytovat vulgarism...