Running

347 21 7
                                    

Uběhlo pár dní. Pár tréninků. Pár dní stopování alfy. Nic. Nic jsme nenašli. Sice jeho pach máme, ale nic nezmůžeme. Se Scottem jsem se vídala pouze ve škole a to platilo i pro jeho nejlepšího kamaráda. Věděla jsem i to o Allison. Tím mě Scott nepřekvapil. Rodina Argentů tu žila už dříve. Avšak já to tak nevnímala. Teď už to je jiné.

,,Slečno Rojo" uslyším za sebou. Otočím se a uvidím našeho divného kouče. ,,Ano?" nadzvednu jedno obočí. ,,Dnes budete mít trénink s lakrosem" řekne a já na něj hodím nechápavý pohled. ,,A kdy?" ,,Teď, běžte se převléknout" řekne a já si unaveně oddychnu. Ty noci venku mě jednou zabijí. Ve dne do školy v noci hledání alfy.

V šatně se převléknu do svého sportovního oblečení. Proč zrovna dneska musím běhat? Ale třeba mi to pomůže v koncentraci na jiné věci. Třeba na to, abych usmířila Scotta s Derekem. Ten blb si totiž pořád nechce nechat pomoct a mě to štve.

Uslyším písknutí a moje hlava se otočí tím směrem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Uslyším písknutí a moje hlava se otočí tím směrem. ,,Tak jo pánové. Dnes jsem přivedl Rojo, aby vám nevděčným líným smradům ukázala, jak se běhá. Takže si dáte spolu běh v lese a pak půjdete hrát" řekl a já zůstala s otevřenou pusou. ,,Ale kouči tohle nejde" řekla jsem mu a on se na mě otočil. ,,Jestli chceš jedničku z fyziky tak to půjde" řekne a já ho probodnu pohledem. Tohle mi dělá naschvál. ,,Dobře, ale Greenberg neběží. Minule mi čuměl na zadek" řeknu mu a založím ruce na prsou. Kouč se na mě podívá jako bych zešílela. ,,No dobře. Greenbergu, ty prase. Na lavičku" řekne kouč a já se usměji, alespoň nějaká věc k dobru. ,,Takže dnes si dejte na půl hodiny pauzu a já to převezmu" řeknu mu a on si se mnou plácne. Přejdu ke klukům a svůj úsměv věnuji Jacksonovi. ,,Tak jo nejdříve se každý protáhněte, aby jste si pak něco nenatáhly. Třeba svaly. '' mrknu na Stilese a sama se začnu rozcvičovat. Všimnu si Jacksona vedle sebe. ,,Potřebuji si pak promluvit" řekne mi a já přikývnu. ,,Poběžíme spolu jo?" usměji se na něj a on mi úsměv platí. Proč nemůže být takový pořád? Proč se chová na všechny kolem sebe jako zmrd?

,,Tak jo postavte se na startovní čáru" řeknu jim. Pak si stoupnu taky. ,,Tři, dva, jedna" odpočítávám. ,,Běžíme" řeknu a rozeběhnu se společně s Jacksonem. Otočím na něj hlavu a zasměji se. Oba zrychlíme a vedeme o nějaký ten kus. ,,Takže?" začnu. ,,Víš, něco je s McCallem" řekne mi a já se zasměji ještě víc. ,,Prosím tě co by s ním bylo? Třeba přes léto tvrdě trénoval, navíc je mi úplně jedno" řeknu mu a usměji se. ,,Ne tím to není, ale neboj já zjistím co to je" řekne a rozeběhne se více.,,Dnes se mi nechce víc běžet, Jacksone běž sám" řeknu a pak zpomalím.

Po nějaké době a po pár urážkách od kluků a pozvání na rande mě doběhl Scott. ,,Ahoj" řekne mi a já kývnu na pozdrav. ,,Jsi v pořádku? Nevypadáš nejlépe" řekne mi ustaraně. ,,Jsem v pohodě, jen poslední dobou moc nenaspím" usměji se z těžka se a on na mě též. ,,Víš neměla bych to říkat, ale předběhni všechny ty smrady a doraz jako první do cíle ano?" řeknu mu a on se smíchem začne rychle běžet pryč. Jakmile jsem ho neviděla chtěla jsem taky zrychlit, ale zakopla jsem o kořen a spadla na zem. ,,Kruci to se může stát jen mě" řeknu si a kouknu na vlastní nohu. Asi bude vymklá. Ach..budu muset počkat než se mi to zahojí jinak se pryč nedostanu. Pomyslím si zoufale a podívám se okolo. Vidím ještě posledního člověka, který mě nepředběhl. Stiles. Když mě uvidí mírně si asi oddychne a pak přejde blíže. Skloní se a začne vydechovat. Bože ten kluk má vážně hroznou kondici. ,,A..ahoj" řekne a já se zasměji. ,,No ahoj" odpovím. ,,Co tu děláš?" zeptá se a já se úšklíbnu. ,,No, víš většinou jen tak při běhu,zakopnu, letím na zem pak sedím na zemi a čekám na svého prince, co mě zachrání" řeknu a on nadzvedne obočí. ,,Asi jsem si vymkla nohu.'' Začnu se smát. ,,Dobře, chceš pomoct?" zeptá se a podá mi ruce. ,,Ano, budeš hodný" chytnu se za jeho ruce. Má je tak hrubé a přitom jemné. Ellery! Vzpamatuj se! Jsou to jen ruce.

Vyzdvihne mě a pomůže a chytne kolem pasu. Jeho vůně se line všude kolem mě. Bože...bože on mě obejmul okolo pasu! Elery, klid! Chytla jsem se okolo jeho krku a pak se rozešla dále. Trošku jsem pajdala, ale on mě přidržoval. ,,Takže...jak to jde?" zeptal se a já sem svůj pohled přesunula na jeho obličej. ,,Jo super, víš, že pořád mám u tebe to oblečení? Co u tebe? Jak si vede Scott? Určitě mu pomáháš." Řeknu a usměji se. Doufám, že do té tašky s mými věcmi nekoukal. Měla jsem tam i podprsenku sakra. ,,No jde všechno dobře. Jo a ty věci..no..tak nějak je objevil táta. Musel jsem je dát ke mně do pokoje, takže jestli je chceš donést.." ,,to je dobrý" zasměji se a mírně se začnu červenat. ,,Noha pomalu přestává bolet" řeknu mu, když vidíme hřiště. ,,To je super" řekne a usměje se.

,,Jak to, že tu jsou všichni dřív než-li ty!" křikne na mě coach. ,,Kouči ona upadla a má něco z nohou" řekl Stiles a já nevinně přikývla. ,,No dobře jdi se převléct a pak k sestřičce" řekne a já se usměji. Otočím se na Stilese a políbím ho na tvář. Bože já to fakt udělala. ,,Děkuji" povím mu a pak se rozejdu k šatně. Ještě slyším jak se mezi kluky rozline šum. Opravdu jsou někdy horší než-li holky.

Before you(Teen Wolf CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat