Faça

234 4 3
                                    

  Her yer kan. Canım çok acıyor. Kendi kanımı temizlemeye çalışırken içeri giren ablam şok olmuştu. İnanamamıştı. Küçüklüğünde öylesine mutlu ve uysal olan bir kız şimdi kendine faça atıyor, etrafına sinir saçıyordu.
Fiilen öldüm ben. Kimse bilmemeli. Derdimi insanlara derman olsun diye paylaşamam. O benim en değerlim. Şu an cennette. Orda durma atla gel ben tutarım ne olur atla gel.
Sonra bir kez daha intihar girişimi. Damarını dikine kesmek. Canım çok acımıştı fakat maalesef fazla derin kesememiştim. Anneeee! Yardım et bana. Biri bana yardım etsin ne olur. Uyuyamıyorum günlerdir. Benki günde 18 saat uyuyan bir kız, neredeyse 5 gündür uyuyamıyorum.
Güzelce temizlemişlerdi onu, bembeyaz olmuştu. Hatırla o günleri, yıllar öncesini. Ben şu an 9. Sınıfım senin 11. Sınıf olman gerekiyordu. Iki yaş vardı aramızda. Arkadaşlar zaman hiçbir şeyi geçirmiyor, sadece uyuşturuyor. Güvenmeyin zamana. Ben güvendim ve bu haldeyim. Kan revan içindeyim. Ama güçlü olmalıyım. O böyle olsun istemezdi. Unutma seni çok seviyorum. Sen kalbimde hep yaşayacaksın biliyorsun. Bir damla gözyaşın tüm ömre bedel. Bilirsin ben sensiz bir hiçim. Şu an da sadece güçlü görünüyorum.
"Sustuğuma bakma hala bekliyor gibiyim.."
SON.

Meleklerin Sözü VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin