"Sejdeme se na místě. Čtvrté patro vlevo. Zatím" kývla na něj a rozjela se pryč.
Cesta na velitelství jim zabrala sotva pár minut. Vyběhla schody s Yoem za zády. Vešla dovnitř a rozhlídla se. Jong něco dělal s počítačem, Taem počítal ovečky a zbytek nebylo vidět.
"Který stůl je můj?" koukla na Jonga.
"Tam..." zůstal zírat na Siksina, který se culil."To je Siksin. Chvíli tu zůstane." mávla směrem k němu. "Kde je zbytek? Jede sem druhý tým."
"Jsou v kuchyňce. A ty zadní tři stoly si máte rozebrat. Key je u dveří."
"Okey" hodila si tašku na stůl a Yo si sedl na stůl. Pousmála se a přitáhla si ho k sobě. V tichu místnosti se ozývalo jen jeho vrnění, když ho škrábala za oušky."Já myslel, že se tu má pracovat." uchechtl se někdo u dveří.
"A hele, Anchovy. Ty ještě žiješ?" zašklebila se. "Nejdéle živý člen TOPova týmu. Kromě něj samého."
Z kuchyňky se vynořil zbytek týmu a hned se rozebrali ke svým stolům. Jinki si prohlížel nově příchozí. Až jako poslední vešel TOP. Už jen aura kolem něj dávala najevo, že je skutečný zabiják. Z kapsy vytáhl obálku a předal ji Jinkimu. Ten si v rychlosti přečetl obsah.
"Má vás být šest." přepočítal si je radši znovu."Menší chyba v hlášení" pokrčil Anchovy rameny a drbal Yoa za ušima.
Sairen jen věnovala klukům jeden pohled a ušklíbla se. Jasně, chyba jménem Bom. Ta holka se sice nezdá ale je nebezpečná. Zabzučel jí mobil. Rubix se právě nastěhoval do nového bytu. Naproti jejich kanclu. Takže na ně skvěle viděl a mohl dohlížet na dění vevnitř. Díky jejich sluchu nemuseli používat telefony ani štěnice.
"Anchovy vypadá staře" ušklíbla se a nekomentovala to.TOPův tým si zatím rozebral stoly. Sám TOP si sedl doprostřed místnosti, Anchovy proti němu. Bom vedle Kibuma a zbylí dva se nacpali mezi Jonga a Minha. Ten měl stůl hned naproti dveří do YiYooniny kanceláře.
"Poznalas ji? Swan? Vážně odešla z terénu?" jen si povzdechla a naznačila, že má teď být zticha."Rubix nás sleduje, že?" Anchovy se na ni ani nepodíval, spíš zkoumal zdejší síť.
"Prý vypadáš staře." ušklíbla se."A on jak děcko." naprosto s klidem se naboural do všech systému a nasadil do nich své sledovací programy. Jeho IT schopnosti byly snad neomezené. Dostal se kamkoliv chtěl.
"Víš, co bych chtěl?" koukl na ni a protáhl se.
"Porno?" všechny pohledy se stočily na ně. Část byla pobavená, druhá zase mimo."To taky" zasmál se, "chtěl bych váš sluch. Nemuset používat štěnice ani nic jiného."
"Není o co stát. Slyšíš všechno, co o tobě kdo řekne. A ne vždy je to hezký. Hlavně pokud jsi tam, kde jsme my. I mezi Ghosts panuje nenávist. Bohužel." zakončil Yo.
Jinki mlčky pozoroval tuhle přestřelku. Nechápal, jak se můžou znát. Vždyť Ghosts jsou v utajení.
Nichkhun se zatím dostal do osobních složek všech členů a vytiskl je. Beze slov je předal Jinkimu. Ten si je vzal a překvapeně se na něj díval. V rychlosti si je pročetl. Celý tenhle tým se setkal snad u každého případu s Ghosts. Jméno Rubix tam zaznělo velmi často, takže už mu to dávalo smysl. Minho si zatím všechny měřil pohledem. Amber něco datlovala do mobilu, Taem spal, Dino bojoval s počítačem, Kibum poočku pozoroval TOPa a ten zas koukal na něco, co mu ukazoval Anchovy.
"Jsi si jistý?"
"Hele, pochybuješ snad o mých schopnostech?" odfrkl si Anchovy. "Určitě jsou to SW, kdo jiný by se snažil dostat do našich složek? Navíc je to jeho heslo."
ČTEŠ
3F - Fight for Freedom!
FanfictionSvět jak ho známe už neexistuje. Lidská rasa se o něj dělí s kožoměnci... Každá mince má dvě strany, ale dokáží si vybrat tu správnou? Nebo je jejich minulost svede na scestí? Dokáží bojovat sami proti sobě?