Jinki seděl v kanceláři a kontroloval zprávu od velitele. Přiřadili jim novou posilu do týmu. Podle zprávy se jedná o zkušené veterány z terénu. Spokojeně zprávu odložil a protáhl se. Křuplo mu v zádech a zároveň někdo zaklepal.
"Dále" otočil se ke dveřím, kterými vešel zbytek jeho týmu.
Minho se opřel jako vždy o skříň, Kibum obsadil jediné křeslo a Taem a Jong se jen postavili do prostoru. Dveře se znovu otevřely a dovnitř vešla YiYoo, jejich sekretářka-účetní-whatever co zrovna potřebovali.
"Jsou tady ty posily, pane" oznámila trochu rozpačitě se zmateným výrazem ve tváři. Na to do místnosti vešly dvě zakuklené postavy v pláštích. Kibum se hned zvedl z křesla, překvapený, že se setkává právě s nimi. Naposledy je viděl před třemi lety pár měsíců po erupci, kdy se všechno změnilo.
POVPá 13.2.2015 - Mariánský příkop
Sotva se začalo rozednívat, když seismografické přístroje v okolí zešílely. Přesáhly veškeré limity. Posádka lodi se je snažila je opravit, když se loď začala podivně kymácet. Během pár vteřin ležela celá posádka v bezvědomí a vzduchem se začala šířit nasládlá vůně. Za pár hodin se rozšířila po celé Asii a město po městě padalo do bezvědomí. Během 12 hodin plyn naprosto ochromil lidskou civilizaci a změnil budoucnost celého lidstva.
Téměř 1/3 lidstva prošla během bezvědomí drastickou přeměnou v kožoměnce. Jejich těla se přizpůsobila nové podstatě. Zesílily jim svaly, zvětšily plíce a srdce. Také se změnila stavba kostí - byly pevnější. Nikdo nebyl ušetřen - mladí - staří, bohatí - chudí.
Prvně se začala vzpamatovávat Asie. Nikdo netušil, co přesně se stalo. Následky se zjišťovaly postupně. Vědci se dali hned do práce. Brzy přišli na to, že plyn se absorboval do všeho a je stále přítomen v atmosféře. Postupně se vzpamatovával celý svět.
První rok docházelo k rozporům, které řešili tzv. "První probuzení", což byli lidé a kožoměnci udržující rovnováhu obou ras. Během tohoto roku se ještě další 1/5 lidstva proměnila v kožoměnce. Nejčastěji se objevovali vlci - ujal se pro ně název LYCANI. Ti se objevili jako první. Další velkou skupinou byli NEKOMATO, neboli kočky. V malé míře se oběvovaly i jiné rasy, ale už nebyly tak početné. V této době také vznikla organizace 3F - Fight For Freedom, která nahradila "První probuzené". Jejím úkolem bylo dohlížet na pořádek v novém světě, vlastně nahradila policii a armádu. Nepodléhala žádnému státu a její členové byli ti nejlepší a nejsilnější z obou ras - lidé i kožoměnci. Mezi specifikum patřili tzv. Ghosts, tříčlenné týmy na špičkové úrovni. Někteří je přirovnávali k bájným Assasins. Nikdo je nikdy neviděl bez masek. Vždy skrývali svou pravou tvář i podobu.
Běhěm tří let se situace ustálila a vznikly pobočky na kterých operovaly několikačlenné týmy. Jedním z nich byl i Jinkiho tým. Většina členů používala krycí jména, pouze v týmu znali svá pravá jména. Jinki, pro ostatní Onew, se stal vedoucím týmu do kterého patřili:
Kibum (Key) - odborník na drogy a jedy.
Jonghyun (Jong) - díky jeho neustále nechápavému výrazu přezdívaný Dino, stratég, taktikMinho (Magic) - sniper, který se ještě nespletl.
Taemin (Min) - speciálně vycvičený na blízký boj, volavka.
YiYoo (Swan) - sekretářka, účetní, zařizovala vše, co bylo třeba. Také bývalá Ghost s temnou minulostí.
POV end
Současnost
Obě postavy v kápích stály v pozoru. Pak jedna z nich shodila plášť. Všichni vyteštili oči, byla to žena. Na to tady nebyli zvyklí.
"Jsem Amber, zaměření sniper-blízký boj" představila se. Na jejím těle bylo vidět stopy po bojích. Jinki jen přikývl a polkl. Tohle nečekal. Ani v nejmenším. Kluci ji pozorovali jako svatý obrázek. Poprvé se setkali s Ghost osobně. O YiYoo zatím nikdo z nich nevěděl.
Jediný Kibum pozoroval druhou postavu. Přišla mu povědomá, jen nevěděl odkud. Zamrkal, když plášť spadl.
"Dlouho jsme se neviděli, Key" upíraly se na něj dvě vlčí oči barvy tekutého stříbra, ale ve skutečnosti byly jako nejušlechtilejší ocel - bez citu.
ČTEŠ
3F - Fight for Freedom!
FanficSvět jak ho známe už neexistuje. Lidská rasa se o něj dělí s kožoměnci... Každá mince má dvě strany, ale dokáží si vybrat tu správnou? Nebo je jejich minulost svede na scestí? Dokáží bojovat sami proti sobě?