Překvapení

5 0 0
                                    

Oba hleděli na tu hromádku neštěstí, co ležela v kufru. Podle zaschlé krve ve vlasech byl v bezvědomí. TOP opatrně chlapce vytáhl a položil ho na zem. Jaerka tam byla téměř okamžitě.

"Dýchá v pořádku, jen je mimo, ale není to moc vážné. Bude dehydratovaný a hladový."

TOP si ho zvedl do náruče a odnesl ho do auta. Kibum si sedl k němu dozadu a zabalil ho do kabátu. TOP nasedl za volant a zkontroloval je ve zpětném zrcátku. Kibum chlapce držel v náručí, jako matka malé dítě.
"Hele, maminko, nechceš ho nakojit?" ušklíbl se a nastartoval.

Kibum zrudnul, ale zároveň se mu ulevilo, že zmizelo to napětí mezi nimi. Mezitím dojeli k velitelství. TOP si přebral chlapce a nesl ho do kanceláře.

"Jen nevím, co na to řekne Onew."

"Onew?"

"Velitel, má přezdívku Onew, jen my mu říkáme jménem"

"Aha. Mě se nikdo na jméno ani nikdy neptal" pokrčil rameny a opatrně si chlapce nadhodil.

" A... A jak se teda jmenuješ?" nervózně se na něj kouknul. Celkem ho děsila ta páska přes oko.

"Seunghyun." došli ke kanceláři.

"TOP vám něco nese" ozval se Rubix.

Všichni se otočili ke dveřím, ve kterých se objevil TOP s chlapcem v náručí. Kibum vešel hned po něm. TOP chlapce odnesl k Jinkimu do kanceláře. Jinki si hned vyslechl zprávu od Kibuma a jen pokyvoval hlavou.

"Až se probere, tak ho vyslechněte."

"Asi máme problém pánové" TOP měl v ruce doklady toho chlapce. Podle dokladů patřil na telekomunikační oddělení. Jinki odešel do kanceláře. Nikdo si ani nevšiml, že kanceláří prošel ještě jeden člověk... teda kromě kožoměnců.

"Ahoj Swan" opíral se o skříň a pozoroval ji. Jeho zelené oči ji skenovaly. Vyděšeně se na něj otočila a zamrkala. Tohle dítě, že ji zná? Jenže ho slyšeli i ostatní.

"Swan?" Minho naprosto nepobíral situaci.

Yo se jen pohodlně usadil na stole Bom. Tahle situace ho bavila. Velmi bavila. Minho měl pro Swan slabost, což bude ještě zábavné. Zastříhal ušima.

"Tady Rubix je strašná drbna" zamáchal ocáskem a olízl si rty. Díky jeho vyšší tělesné teplotě mu tu bylo horko, takže se převlíkl do tílka. Pohledy všech se upřely na jeho svalnaté ruce, především na vystouplé žíly. Teď už chápali, že s Dinem neměl moc práce. Sám Dino po něm sjel téměř chtivým pohledem. Tenhle kocourek se vybarvoval hezky.

"Bývalá Ghost, která odešla ze služby." Rubix se podíval na Minha, čehož hned YiYoo využila a přitiskla mu na krk nůž.

"Moc mluvíš vlče" zavrčela a nůž zase schovala. "No co? Každý má minulost."

"Rubix! " sklopil uši a došel k Sairen, ta mu střelila pohlavek. Se sklopenou hlavou si klekl k jejímu stolu a zůstal tak. Soo se jen nechápavě podíval na Yoa.

"Když něco provedeme, má právo nás potrestat. Je Alfa."

Mezitím se Nick navezl do systému. Podle všeho se chlapec jmenuje krycím jménem Xiumin nebo taky Baozi. Dle záznamů byl nezvěstný tři dny, kdy zmizel cestou do práce. Soo mezitím prohledával kamerový systém. Během chvilky našel co hledal.

"Něco mám. A bude vás to zajímat." ukázal jim video.

POV video

Xiumin šel jako každé ráno do práce stejnou cestou. Jenže tentokrát měl špatný pocit. Jakoby ho někdo sledoval. Radši přidal do kroku a pokračoval v cestě. Jenže z vedlejší uličky se vynořili dva muži, kteří mu zatarasili cestu. Chtěl je obejít, ale přirazili ho ke zdi. Z auta vedle nich vystoupila žena, které nebylo vidět do tváře. Muži ho drželi u zdi. Neměl šanci utéct.

"Jsi z komunikačního. Máš přístup k důležitým informacím." pohladila ho po tváři.

Xiumin uhnul hlavou. Slyšel, že se SW snaží hledat informátory, ale on rozhodně nezradí.

"No a? Co je vám po tom." pokusil se vysmeknout.

"Budeš mi shánět informace." sladce se na něj usmála.

"Ani mě nenapadne. Jste obyčejné krysy!" plivl jí do tváře. Její rysy ztvrdly.

"To ty budeš taky" zavrčela a praštila ho rukou do spánku. Ztratil vědomí.

Naložili ho do kufru a odvezli pryč. O pár ulic dál zaparkovali auto a vytáhli ho ven. Už se probral a snažil se bránit. Dotáhli ho blíž k druhému autu. Tam už čekali další tři. Mezi nimi byl naprosto domlácený kluk.

"Vidíš co se stane těm, kteří mi odporují?" pokynula rukou. Gorily chlapci zaklonily hlavu a zacpaly nos, aby musel otevřít ústa. Třetí muž mu do nich něco nakapal. Chlapec sebou začal škubat a pak padl k zemi s pěnou u úst. Tu mu hned otřeli a tělo pohodili vedle.

"Tak co? Budeš spolupracovat?" otočila se na něj, kamera ji bohužel opět nezabrala.

"Nikdy!" znovu sebou začal škubat.

Pohodila hlavou a muž vedle něj ho praštil do hlavy. Začala mu z vlasů vytékat krev. Mezitím jiný muž několikrát píchl mrtvému chlapci drogu, aby to vypadalo jako předávkování.

Otevřeli upravený kufr druhého auta a naložili Xiumina dovnitř.

"Pár dní ho odstavte, bude se nám ještě hodit." nasedla do auta a odjela. Muži nasedli do auta a zajeli do vedlejší uličky a auto skryli za popelnice. Vystoupili a odešli pěšky.

O tři dny později tělo našli kolemjdoucí a zavolali 3F.

POV end

Xiumin se začal pomalu probírat. Byl dezorientovaný. První, co zaregistroval byly uši. Kočičí uši. Lehce sebou cukl. Kde to sakra je???

"Klid, jsi na velitelství. Jsem Siksin." podal mu sklenici s vodou. "Byl jsi tři dny zavřený v kufru auta. Naštěstí tě našli včas."

Xiumin vstřebával informace, bolela ho hlava. Pomalu se napil a rozhlížel se okolo. Tuhle kancelář neznal. Do kanceláře vešla Sairen.

"Už ses probral?" v ruce měla lékárničku. Sedla si k němu a ošetřila mu ránu na hlavě.

"Jinki s TOPem s tebou nejspíš budou chtít mluvit."
"T-ten TOP?" koukl na ni lehce vyděšeně.

"On sice vypadá jako masový vrah, ale je to zlatíčko." usmála se a ukázala vystouplé špičáky.

Přitom do kanceláře vletěl uragán a vrhl se na TOPa. Ten to jen tak tak ustál. Uragán, neboli Jaerka mu vlepila pořádnou pusu a usmívala se od ucha k uchu.

"Miluješ mě. Řekni, že mě miluješ." culila se.

"Ano miluju tě." už automaticky odpověděl.

"Kibum měl pravdu, byl to kyanid. ALE byl to specifický kyanid s příměsí zinku." mluvila sice k TOPovi, ale očima visela na Anchovy, který dělal, že něco dělá.

"Anchovy, pojď pro kafe" drcnul do něj Soo a vytáhl ho do kuchyně. "Já vás dva nikdy nepochopím... Místo abyste byli spolu, tak vedete žabomyší války."

Jaerka se smutně podívala ke kuchyňce a povzdechla si. Sairen zatím ošetřila Xiumina a vrátila se zpátky. Došla k Rubixovi a zatahala ho za ouško.

"Tak pojď ty práskači" dotáhla ho k ostatním. Yo se zatím začal motat kolem YiYoo a neustále se jí vnucoval, aby ho drbala za oušky... což vypadalo v jeho outfitu vtipně. TOP a Jinki si sedli s Xiuminem a zjišťovali podrobnosti. Hyuk a Soo zrovna donesli kafe, když do místnosti vpadl jako velká voda zrzek s odstávajícíma ušima.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 05, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

3F - Fight for Freedom!Kde žijí příběhy. Začni objevovat