Dupa 1 an.
Azi este ziua mea. In sfarsit fac si eu 16 ani. Sunt cea mai fericita alaturi de iubitul si familia mea. Va intrebati daca părinţii stiu despre relatia noastra. Nu,nu stiu.
In sfarsit termin si eu ultimele pregatiri pentru petrecerea de ziua mea. O sa vina toata scoala. Mama s-a dus sa îmi ia ultimele sticle din masina si sa le duca la bar. Ce bine ca mi-au dat voie sa dau o petrecere asa mare care va ţine pana la ora 2 si dupa aceea va trebui sa fac curat a doua zi.Pov Marco.
Azi e ziua micutei mele. Face in sfarsit 16 ani. Nu stiu ce cadou sa ii iau. Il sun pe prietenul meu Mihai ca sa ma ajute.
- Buna frate.
-Ia zi frate,care e urgenta?
-Azi e ziua iubitei mele si nu stiu ce pot sa ii iau cadou.
-Ba frate,eu zic sa te duci la un sex shop si sa ii iei o b pereche de catuse si un vibrator ca sa se satisfaca in fata ta.
- Bai frate,cum sa iti spun,ea e virgina.
- Tu vrei sa imi spui ca într-un an nu ai futut-o?
-Nu frate,nu simt ca trebuie sa o fac in preajma ei.
- Ok. Las-o asa frate. Eu zic sa ii iei un buchet mare de trandafiri si sa ii pregăteşti cea mai frumoasa noapte din viata ei.
-Adica frate?
- Sti tu...petale de trandafiri,lumanari parfumate,muzica,sampanie,si tu cun urs mare si un buchet de trandafiri.
-Mersi frate. Esti cel mai tare. Te astept la petrecere la 19.
- Ne vedem.
Dupa ce am terminat de vorbit cu Mihai ma indrept spre mol de unde cumpar un urs de 1,5 metri si un buchet de o suta de trandafiri rosii si unul alb.
Ma duc sore casa si cand ajung fug la mine in camera unde încep sa pregatesc totul. Dupa o ora de pregatiri, ma duc la baie unde ma pregatesc pentru petrecere.
E ora 19 si invitatii inceo sa soseasca. O vad pe micuta mea imbraca într-o rochie crem care ii scoate formele in evidenta.Pov Aida.
Cobor la parter unde imi vad toti colegii si prietenii mei. In fata scarilor ma asteapta iubitulmeu care poarta o pereche de blugi negri si o camasa alba. Ma ia de mana si mergem in centrul prietenilor.
Este ora 12 si suflu in lumanari si imi pun o dorinta după care mancam tortul si incepem din nou sa dansam. Dupa o jumatate de ora incep sa desfac cadourile aturi de prietenii mei. Am primit parfumuri,haine,dulciuri,bijuterii si multe altele. Il simt pe iubitul meu cand se apropie si imi spune ca el o sa imi dea cadoul mai tarziu. Este aproape 2 si toti invitatii încep sa plece.
CITEȘTI
Indragostita De Fratele Meu Vitreg
RomanceDaca ar fi sa ne indragostim de cineva,nu tinem cont de cine si in ce circumstanţe ne indragostim. Tot ce conteaza e sa ne iubim si sa nu ascultam de cei din jur. ♡♡♡