Dupa terminarea orelor,ma indrept spre casa si ma gandesc pe cine vrea sa imi prezinte tata. Ma gandesc sa il sun.
- Buna tata!
- Buna printeso. Cum a fost prima zi de liceu?
- A fost bine. Tata,pe cine vrei sa imi prezinti.
- O persoana speciala pentru mine. Printeso,poti sa pregatesti prajitura mea preferata?
- Sigur tata. La ce ora vi?
- Pe la 6.
Dupa ce ajung acasa ma pregatesc sa fac prajitura preferata a tatei.Dupa ce o termin,ma duc si imi fac un dus luuung. Dupa aceea ies si ma opresc in fata dulapului. Ma decid sa port o rochita galbena,mulata pe corp si in picioare imi iau o pereche de opincute negre. Dupa ce ma imbrac ma asez in fata oglinzii si imi ondulez parul si imi dau cu rimel,tus si un gloss cu gust de vanilie. Aud usa de la intrare si pe tata care ma striga. Cobor la parter si il vad pe tata insotit de o doamna cu o îi naltime medie,par blond si lung pana la fund care este imbracata cu o rochie neagra. Langa ea era un baiat si cand ma uit mai bine,era tipul de care ma lovisem la scoala.
- Buna printesa mea,ea este Irina,logodnica mea iar el este fiul ei Marco.
- Buna ziua. Imi pare bine sa va cunosc doamna.
- Ooo draga mea,spune-mi Irina. Iar el este fiul meu Marco.
-Eu sunt Aida. Imi pare bine.
- Mda.Si mie.
Dupa ce ne asezam la masa si luam cina,tata imi zice ca Irina o sa se mute la noi impreuna cu cu fiul ei.
CITEȘTI
Indragostita De Fratele Meu Vitreg
RomansaDaca ar fi sa ne indragostim de cineva,nu tinem cont de cine si in ce circumstanţe ne indragostim. Tot ce conteaza e sa ne iubim si sa nu ascultam de cei din jur. ♡♡♡