1

909 34 2
                                    

Buna. Ma numesc Aida si sunt in primul an de liceu. Tatal meu fiind tot timpul la firma eu stau mai mult cu bona mea Maria care imi este ca o mama.
-Aida! Hai la masa!
-Imediat Maria!
Cobor la oarter si ma indrept spre bucatarie unde o gasesc pe Maria pregatind micul dejun.
-Hmmm...ce bine miroase. Ce imi pregatesti bun?
- Clatite cu unt si dulceata de afine.
Dupa ce iau micul dejun ma duc in camera unde a pregatesc pentru prima mea zi de liceu. Dupa ce imi aleg o pereche de blugi negrii cu talie inalta si o bluzita alba,ma imbrac si ma duc la parter unde ma incalt cu nelipsitii mei tenesi albi.
-Maria,eu am plecat la scoala!
- Bine draga mea. Sa vi devreme pentru ca tatal tau vrea sa iti prezinte pe cineva.
- Ok. Pa!!
Dupa ce am iesit pe usa,ma indrept spre statia de autobuz unde o intalnesc pe Inna,prietena mea cea mai buna.
- Buna Aida.
- Hei blondino. Ce mai faci?
- Foarte bine...
Dupe ce am mai vorbit putin a sosit si autobuzul. Urcam in el si ne asezam pe ultimele locuri si ne scoatem telefoanele si incepem sa ascultam muzica.
După un drum de 15 minute,coboram din autobuz si ne indreptam spre liceu.
Cand sa intru in liceu ma lovesc de ceva,sau mai bine spus de cineva.
- Fi mai atenta pe unde mergi împiedicato.
- Nu sunt impiedicata,si tubdaca nu ai mai sta ca o statuie in usa nu ar mai da lumea peste tine.
După cele zise ma indrept spre clasa cu Inna langa mine.
- Ce increzut.
- O fi el increzut,dar arata bine.
- Off Inna,numai cu gandul la băieţi stai.
Dupe aceasta intram in clasa si ne asez in ultima banca.

Indragostita De Fratele Meu VitregUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum