Cand m-am trezit,am vazut baiatul care m-a facut cea mai fericit fata. Se uita in ochii mei cu o sclipire de nedescris. M-a luat in brate si m-a sarutat.
-Neata raza de soare. Cum te simti? Te doare? Scuze daca ti-am provocat o durere prea mare.
-Neata iubitule. Ma doare putin. Nu mi-ai provocat o durere foarte mare.
-Te iubesc iubire. M-ai facut cel mai fericit iubito.
- Si eu te iubesc. Ma duc sa fac un dus iubitule.
-Bine iubituo.Pov Marco.
Cat timp iubita mea mica face dus,eu ma duc sa pregatesc micul dejun. Inca nu imi vine sa cred ca am facut dragoste cu ea. E asa mica si firava. Imi e frica sa nu o ranesc sau sa o fac sa sufere.
Pov Aida.
Cand am iesit din baie,m-am dus sa imi aleg niste haine si o lenjerie. Le pun pe pat si cand sa le iau vad o pata rosie pe cearceaful alb. Il iau si il duc in baie. Cobor la parter si ma indrept spre bucatarie de unde vine un miros imbietor de clatite cu finetti.
- Ce bine miroase!
- Poftim iubito.
-Multumesc iubitule.
Dupa ce am terminat de mancat ne-am dus in sufragerie sa ne uitam la un film. Am inceput din nou sa ne sarutam pana am fost intrerupti de parintii nostri care au venit acasa.
-Hei co.....ce se intampla aici????
-Mama,tata....Cum credeti ca o sa reactioneze parintii lor cand o sa afle despre relaţia lor? O sa fie de acord? O sa fie despartiti?
CITEȘTI
Indragostita De Fratele Meu Vitreg
RomanceDaca ar fi sa ne indragostim de cineva,nu tinem cont de cine si in ce circumstanţe ne indragostim. Tot ce conteaza e sa ne iubim si sa nu ascultam de cei din jur. ♡♡♡