VI

1.3K 154 28
                                    

[ necorectat ]

Cum am intrat in casa, Harry s-a repezit in sufragerie. L-am urmat, cu toate ca nu mi-a spus sa fac asa ceva, si am dat cu ochii de ecranul mare al televizorului. Era lasat pe un canal de stiri care transmitea in direct de la barul in care fusesem adineauri.

"Martorii sustin ca l-au vazut pe Harry Styles, criminalul nebun,iesind din camera in care se afla cadavrul proprietarului.."

"Nu sunt nebun." zice si imi dau ochii peste cap. Bine ca sta cu spatele la mine si nu m-a vazut.

"Sursele noastre mai zic ca acesta a fost insotit de o femeie care a ajutat la inscenare, oamenii spun ca femeia avea in jur de 25 de ani..."

"25 de ani pe naiba!" izbucnesc fara sa vreau si imi duc repede palmele la gura cand Harry se intoarce.

"Ce cauti aici?"

"Baba aia tocmai a spus ca arat de 25 de ani, iar tu ma intrebi doar 'ce cauti aici' ?!" zic.

"Da." spune sec si fara nici o emotie.

"Alte stiri, corpul fetei care a fost rapita de acelasi criminal, Harry Styles, pe data de 6 ianuarie, a fost inmormantat. Familia Erikăi Olson si prietenii ei au fost astazi la ceremonie..."

"Ce? Dar eu sunt aici...Ce ai facut?!" ma intorc catre Harry.

"Nu ridici tonul la mine, tarfa!" face doi pasi mari spre mine .

"Nu ma faci tu pe mine tarfa!"

"Ba da, o sa o fac pentru ca pot!" tipa si ochii lui s-au inchis mult la culoare, verdele acela e acum aproape negru.

"Dar nu vrei!" ma apar si dupa aia nu mai spune nimic. Nu sunt sigura ce m-a facut sa spun asta, dar faptul ca i-am inchis gura ma face si mai mandra de mine.

Isi intoarce capul si rosteste, "Du-te in camera ta.", iar eu fac ce imi zice. Nu vreau sa mai stau cu el intr-o nici un minut in plus, dar sa mai stau si intr-o casa cu el pentru cine stie cat timp.

***

A trecut deja o saptamana de cand am fost rapita. Nu prea vorbesc cu el, chiar evit sa il vad. Pot sa merg numai in living, in bucatarie si in baie. Nu mai zic de camera mea, unde imi petrec mai tot restul timpului. Iar Harry... Sta mai mult prin subsol sau in camera de la capatul holului. Evident, nu am voie in niciuna dintre ele.

"Pregateste ceva de mancare. Vor veni niste tipi aici." zice Harry cand urca de la subsol. Avea doar un prosop in jurul gatului si era la bustul gol. Nu pot nega ca nu e atragator dar nu cred, si nici nu vreau, sa am o chestie cu el. Niciodata.

A urcat la etaj, iar eu m-am ridicat de pe canapea si am mers in bucatarie. Nu ma pot opune cerintelor sale, ma simt ca o sclava, insa tin sa va reamintesc ca el are un dulap plin cu arme. Si nu cred ca alea sunt singurele pe care le are.

Am deschis frigiderul si am aruncat o privire in acesta. Am gasit niste ingriediente pe care o sa le folosesc sa le fac niste sandivisuri. Sper ca nu sunt mofturosi, oricum nu sunt cine stie ce bucatareasa.

Dupa 10 minute se aude soneria, iar Harry imi striga sa raspund. Dupa ce pun ultimul sandvis in farfurie si ma duc repede catre usa. O deschid si dau cu ochii de 4 baieti, uriasi mai degraba- Oh stai! E unul care are aceeasi inaltime ca mine, insa tot are o imagine infioratoare la fel ca ceilalti.

"Ne lasi sa intram?" spune tipul cu parul negru. Avea ochii caprui, parul negru ridicat in sus si de la baza gatului ieseau tatuaje. Multe tatuaje.

Mi-am scuturat capul si le-am deschis usa larg, ascunzandu-ma dupa ea. Cei 4 au intrat si s-au dus direct la etaj. Se pare ca sunt familiarizati cu casa asta.

M-am dus in bucatarie dupa ce au urcat toti patru la etaj. Trebuia sa le duc mancarea. Stiu in ce camera s-au dus; camera interzisa aka camera de la capatul holului.

Am luat tava si am urcat scarile. Am batut usor in usa, insa nu mi-a raspuns nimeni. Totusi ei sunt acolo, le aud vocile. Ma opresc totusi din ciocanit cand imi aud numele. Nu vorbeau cu mine, vorbeau despre mine.

"Avem nevoie de ea."

"Nu o bagam in chestia asta, punct."

"Deja ai corupt-o frate! Plus ca nu mai avem mult timp la dispozitie."

"Nu!"

"Harry, trebuie sa accepti realitatea! Nu imi pasa daca iti place sau nu de ea, avem nevoie de Erika pentru inscenare!"

"Nu imi place de ea!"

Ii place de mine?! Oh Doamne...

"Mi-e foame.."

"Taci,Niall!" le aud vocile tuturor strigand.

Imi fac curaj, ciocan in usa si astept sa imi deschida. Tipul blond imi apare in fata cu o mutra de zici ca era gata sa te ucida in 3 secunde, insa chipul i se lumina atunci cand ochi tava cu sandisuri. Presupun ca el e cel caruia ii era foame. Sau inca ii este.

" Ai pus maioneza in ele?" intreaba iar eu imi inclin capul in timp ce il privesc.

"Ew, cine pune maioneza in sandvisuri?" intreb de parca ar fi fost deja evident. Intr-o fractiune de secunda ma apuca de brat, nu brutal totusi, si ma trage in camera.

"Harry, draga, sa o pastrezi!" zice si ii privesc pe cei 4 indivizi care stateau de jur imprejurul unei mese mari, dreptunghiulare. Am privit pe urma in jurul meu: camera era intunecoasa, dar erau multe, multe ecrane pe pereti care luminau incaperea. Pe un perete se afla un panou cu poze si niste linii trasate de la o fotografie la alta. Unele erau marcate cu un mare X pe ele si nu am putut sa nu observ persoana din varful piramidei: era un barbat de varsta a doua, cu chelie si barba. Era imbracat la costum si imi parea familiar. Sunt sigura ca l-am mai vazut undeva.

"Niall! Scoate-o de-aici!" tipa Harry,iar tipul asta, Niall, isi dadu-se ochii peste cap.

"Oricum intr-o zi avea sa vada!" ii raspundr blondul.

"Harry..." isi drege glasul tipul de statura mea si se uita la Harry. Avea ochii albastri si par brunet,iar ca toti ceilalti avea tatuaje pe brate. Tipii astia oare mai stiu ce e aia piele?

"Louis, nu." se incrunta Harry,dar satenul isi mentinu privirea dura.

"Trebuie." accentueaza cuvantul.

"Ăăm...sunt chiar aici?" imi dreg vocea ca sa le atrag atentia. Nu cred ca e frumos sa vorbesti despre o persoana, de fata cu ea, fara ca persoana aceea sa aiba habar ce naiba se intampla.

Harry trage aer adanc in piept si rasufla greu si apasat. E ca si cum ar urma sa imi spuna ca ma omoara, hahaha. Stai! N-o sa faca asta... Nu?

"Va trebui sa vii cu noi."

Si in momentul acela mi-au trecut prin cap toate scenele infioratoare din filmele de groaza pe care le-am vazut pana atunci. Chiar o sa ma omoare.

____________________________________

Hello

It's me

Sper ca mai citeste cineva povestea asta :c

Scuzati-ma dar am multe MULTE fucking examene si vin si simularile si toate tampeniile astea ughhhhh

mno acum ca e vacanta (sad bc it's only a week) voi incerca sa dau update la toate cartile. cu PIC (prescurtarea de la parteners in crime) am terminat, urmeaza tw si video games

IMI PARE FOARTE FOARTE RAU DAR NU EU AM ALES SA FIU IN CLASA A 8-A AGSJSKKA

Love, Andre x




Partners in crime [H.S.]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum