Euforia, niedowierzanie, szok, kosmos, orbitowanie i napad paniki.
Wdech.
Wydech.
Wdech...
Moi drodzy,
Łajno wieloryba...
Niby wiedziałam jak to chcę napisać, niby marzyłam o chwili, kiedy będę mogła to napisać, a tu taki stres.
Nie będę niestety publikować kolejnych rozdziałów Wyspy. Zaczekajcie! Nie wyjmujcie jeszcze wideł i pochodni. To nie to co myślicie. Chyba ;)
Otóż, znalazłam Wydawcę i Wyspa Mgieł jeszcze w tym roku pojawi się w księgarniach. Moje marzenie się spełnia.
Teraz pora na małą spowiedź. Prace nad Wyspą zakończyłam już jakiś czas temu. Oczywiście zostanie ona przed wydaniem poddana redakcji i na pewno pojawią się jakieś poprawki. Ale to nie wszystko. Wyspa ma swoją kontynuację - jestem obecnie w zaawansowanej fazie prac nad drugą częścią cyklu "Krucze serce" --> o roboczym tytule "Jezioro Cieni."
I teraz pora na najważniejsze - podziękowania :)))
Bez Was, nie byłoby Wyspy. Jesteście wspaniali. Dziękuję za wsparcie, za głosy, za komentarze, za dyskusje, za całą tą pozytywną energię, której się kompletnie nie spodziewałam i na którą chyba nie zasługuję ;)
Mam nadzieję, że pomimo zawieszenia dalszej publikacji nie zapomnicie o mnie, o Kruku, Lirr, Renie, Mildzie, Kennie, Viorelu, Maeve i Caelu (tak, nawet o nim) i liczę na to, że będziecie chcieli poznać ich dalsze losy. Uwierzcie mi, że aż mnie skręca w środku, żeby wypaplać Wam całą ich historię do końca, ale... nie mogę ;)
Oj... zabrzmiało to podejrzanie patetycznie i łzawo. Oczywiście to nie jest pożegnanie - nie znikam z Wattpada, ba, zapewne będzie mnie tu jeszcze więcej - spodziewajcie się moich komentarzy i ataku gwiazdkowego szaleństwa. W międzyczasie będę na pewno informować Was o dalszych losach Wyspy :) Zapraszam też na mojego TT -> EliseBlackpool #WyspaMgieł :)
Kocham Was! (no dobra, powiedziałam to ;P
.
.
.
Wydech :D
CZYTASZ
Krucze Serce: Wyspa Mgieł - już w księgarniach!
FantasyUwaga - to nie jest cała książka ;) W 2017 r. Wyspa Mgieł została oficjalnie wydana w wydawnictwie Genius Creations. Na Wattpadzie wisiało zresztą tylko kilka rozdziałów Wyspy, w wersji przedredakcyjnej. Jeżeli interesuje Cię moja dalsza pisarska...