Byla to dívenka. Byla tak stará jak Daniel, ale byla týraná. Měla na sobě spousta modřin a škrábanců.„Ahoj jmenuji se Karrie." „A já John." Představíme se dívence. „A..ah..ahoj. Já jsem Lili." Odpoví dívenka. Chvilku si prohlížím její rány na těle a pak vyndavám lékárničku z mé vesty. „Mohu tě ošetřit ?" Ptám se Lili. Ta se mi zadívá do očí a uvidí můj přátelský výraz. Kývne hlavou a nastaví mi ruku. Měla je celé pořezané a fialové z modřin. Vzala jsem obvaz a zavázala ji celou ruku.„Musíme ji odnést do vrtulníku." Povídá mi John. Přikývnu na souhlas a upřeně a vážně se na Lili podívám.
„Odvezeme tě na naší základnu tam se o tebe postarají ano ?" Lili nic neřekla. Jen se postavila. John ji vzal do náruče a šel ji odnést na střechu do vrtulníku. Jsme na chodbě a já stojím za Johnem a dívám sena Lili a ta zase na mě. Nechtěla jsem aby viděla toho nakaženého za mnou,který ležel na chodbě. Najednou uslyšíme ránu. „Bylo to to co si myslím že to bylo ?" Vyhrkla jsem na Johna. „Jo byla to M4." Mishel musela vystřelit. „Honem na střechu než se všichni seběhnou za námi." Vykřikla jsem na Johna. Ten se s Lili rozběhl ke schodům na střechu.
„Lili nikam se nedívej zavři oči prosím."Křičím na holčičku. Ta poslechne a zavře oči. Po chvíli uslyším příšerné pazvuky chrchlavého křiku nakažených. „Mishel, Phile ! Honem na střechu !"Křičím na chodbu dívčího oddělení. Po chvilce uvidím jak se ke mně řítí Phil s nějakou holkou přes rameno a Mishel běží těsně za ním. Hned jsme vyběhli na střechu a naskákali do vrtulníku. „Honem Hewitte. Podělalo se to musíme hned na základnu." Vyhrknu na pilota. „Dobrá. Držte se."
Ještě že jsme za sebou zavřeli dveře. Jinak by nás dostali jako Terry a Ziggiho. Po chvilce se totiž dveře otevřeli a tam bylo asi tak 6 nakažených. „Lili nedívej se." Říkám jí. Hewittse otočí a nasadí Lili sluchátka, která zadržují hluk, takže Lili nic v tu chvíli neslyšela. Vzala jsem si ze zad dragunov a mířila na nakažené. Trefila jsem 3. Ostatní trefil John svou M4. Nyní jsme měli další dvě osoby na kontě zachráněných.
Konečně jsme dorazili zpátky na základnu. Tak jsme museli odnést dívku z dívčího oddělení na ošetřovnu a vlastně i Lili tam musela jít. „Lili jsem tu s tebou. Budu tvá kamarádka ano ?" Ptám se jí s úsměvem na tváři. Lili jen pomaličku kývne hlavou. „Teď tě odvedu na ošetřovnu ano ?" Chytnu ji za ručku a vedu ji po chodbě k ošetřovatelce. Tam už na mě čeká Ziggi s obvazy okolo hrudi. „Vítej zpět ve světě živých Karrie. Takže se vám povedlo někoho zachránit." Trochu se pousměji a řeknu „ano podařila, ale není to moc hezké povídání."
Zahlédla jsem sestřičku a tak jsem Lili pobídla, aby se u ní nahlásila. Když ode mne Lili odešla naklonila jsem se k Ziggímu a řekla „tahle holčička byla zamčená ve skříni na klučičím patře nejstaršího oddělení." Ziggíse zhrozí. „Že by jí tam schválně drželi kvůli... ehm no ty víš co myslím."Pokrčím rameny a podívám se po Lili. Nyní seděla na zdravotním lehátku a nechávala se ošetřovat zdravotní sestrou. Netušila jsem co jí tam dělali, ale moc hezky se k ní tedy nechovali. Jen jsem doufala že ji tam nezneužívali.Nechtěla jsem se jí na to ptát, a tak jsem počkala až bude ošetřena.
Chtěla jsem ji totiž seznámit s Danielem. Když už byla polepená náplastmi a měla obvázané obě zápěstí až k loktům vzala jsem jí do náruče a odnesla do mé třídy. Hned jak jsem vešla dovnitř spatřila jsem Daniela, jak sedí na jedné z lavic a kouká se z okna. Stejně jako když jsme ho zachránili. Díval se z okna „Daniely ?" Řeknu když stojím s Lili za ním. Otočí se a podívá se na mě a pak si prohlíží Lili.„Tohle je Lili. Byla v dětském domově. Budeš její kamarád ?" ptám se ho.
Daniel nic neříká. Vidí jak je Lili obvázaná. Po chvilce odpoví „jasně ... budeme kamarádi." A usměje se na mě. Posadím Lili vedle něj na lavici a sleduji jak si ho Lili také prohlíží. Vyvalí na něj ty svá kukadla a čeká na jeho reakci. Daniel se na ní usměje, zamává jí na pozdrav a dodá „ahoj jmenuji se Daniel, ale můžeš mi říkat Dane." Lili ho stále sleduje. Najednou zaslechnu rozkazy z vysílačky a řeknu „Daniely já musím zase jít. Budeš tu s Lili ? Potřebuji, aby se o ní někdo postaral."
Daniel s úsměvem přikývne. Otočím se k odchodu a vykročím ke dveřím, ale najednou mě projde ramenem taková bolest že se syčením padám do kolen na zem. Daniel se po mě hned otočí a rozběhne se ke mně. „Karrie !"Vykřikne a už po mě natahuje ruku že mě chytí za rameno, ale já ho rychle chytím za zápěstí a řeknu „pozor na to rameno." Jeho zrak spočine na mé ráně která zase krvácí. „To nic není. Běž za Lili a snaž se jí pomoci. Není na tom moc dobře. Ochraňuj jí když tady nebudu ano ?."
Říkám Danielovi když mu pomalu pouštím zápěstí. Přikývne na souhlas a vrací se k Lili. Já pomalu vstávám a pokračuji v odchodu. Zamířím rovnou na ošetřovnu. Už jsem sotva pár kroků od ošetřovny když v tu chvíli ucítím něčí ruku jak se mě snaží chytit za rameno.Nestačím nic udělat a prsty cizí ruky se mi zaboří rovnou mezi stehy. Přímo do rány. Zařvu bolestí a skácím se na zem.
YOU ARE READING
Mladý Death sniper
AcciónPříběh mladé dívky Karrie, která se pokouší zachránit svět se svým týmem.