Arkadaşlar tekrardan merhabalarr😘 vote ve yorum yapmayı unutmayın💞
Müdürün odasını sonunda bulmuştum.Müdürümüz erkekti adı İsmail Koç tu.Ben müdürle konuştum ve sınıfımın 11-D olduğunu öğrendim,müdüre teşekkür edip odadan çıktım.Okulun havalı benim değişimle "bela arayan kızları" beni ezmeye çalıştılar üç kişilerdi sarı saçlı olan kaşarın saçından tutup kafasını dizime vurmaya başladım ki biri hemen müdüre yetiştirmiş!Müdür gelmişti ve onun arkasında kas yığını vardı!Ona gözlerimi kısıp baktım ve gülmeye başladı!Onun yüzünden ilk günümden disipline gitmiştim!
Müdür bize baya bi fırça kaydı özelliklede üçlü kaşarlara.!Sonra bizi bıraktı ve onlar benden özür diledi bende onlara bakmadan odadan çıkıp kendi sınıfıma ilerledim..Kapıyı çaldım ve gir sesi duyunca içeri girdim ve hocaya söyledim"Ben İlayda Demir" Hocada listeye baktı benim adımı görünce "Umut'un yanı boş oraya oturabilirsin"dedi hoca ve ben şoka girmiştim o salağın yanına oturacaktım ve oturmuştum.!..Oturdum zaten sıram en arkada olduğu için uykuya daldım...
Tenefüs zili çaldığında bir kız yanıma gelmişti adı Selen'di ve bana "Yanım boş istersen gelebilirsin?"dedi ve ben"Çok iyi olur"dedim ve çantamı alıp yanına geçtim ve sohbette başlamıştık ve ben ondan kas yığını ve kaşarlar hakkında ne varsa öğrenmek için soru sormaya başladım
"O Umut mu ne var ya o ne ayak?"
"O okulun en yakışıklı çocuğu tüm kızlar onun peşinde ama o hiç bir kıza bakmıyor. Çok masum ve saf."
"Peki ya o kızlar?Onlar kim"
"Onlar okulun en havalı kızları Umut hariç okuldaki tüm erkeklerle yattılar"
Selin öyle diyince içimi garip bir duygu kapladı belli ki Umut benden başka hiç kimseye öyle davranmamış galba benden nefret ediyo yada hoşlanıyo derken gözümün önünde bir el yukarı aşağı gidip geliyodu..
"Hadi ama İlayda nerelere gittin!"
"He?efendim?burdayım ben"
Başka yerlere dalmışım Seleni unutup...
"Tam-"Derken lafımı yarım bıraktıran zil sesiydi.Ve zilin çalmasıyla hocanın gelmesi bir oldu..Kızlarrr yine ben vote ve yorumlarınızı eksik etmeyinn❣Öpüldünüz😘