Uyuya kalmışım tüm ders boyunca...
Tenefüs zili çalar çalmaz okuldan kaçmıştık Selinle.Bir cafeye oturmuştuk garsonu çağırdık:
"Ben sıcak çikolata alıyım"
"Peki siz ne istersiniz efendim?"
"Bende açık bir çay üç şekerli olsun"
"Peki efendim içecekleriniz hemen geliyor"
Garsona siparişlerimizi verdik ve sohbete daldık....
"Selen benim bir sevgilim vardı bana ihanet etti "
"Aldattımı yani?"
"Hayır daha kötü birşey yaptı..
Babamı bıçakladı adi herif"
"O yüzden mi okul değiştirdin?"
"Hayır kankacım çocuğa işkence ede ede öldürdüm ve okul değiştirmek zorunda kaldım"
"Senden korkulmalı kanka"
Garson en sonunda getirmişti ki getirirken bir kıza çarptı ve elinde ki tüm içecekleri küçük kızın üstüne döküldü.Garson bize bekleyebileceğimizi bize yenisini getirebileceğini söyledi ama biz kabul etmedik ve ordan uzaklaştık sahile indik.
Herkesin ağzı'o' şeklini almıştı ve herkesten şu fısıltılar yükselmeye başladı
"İlayda Yaprak buralara uğrarmıydı hiç"
Bu sefer Selen çok şaşırdı ve benim gibi popüler bir kızla takıldığı için çok sevindi ve beni soru yağmuruna tuttu...
"Vaybee kankacımm ne çok hayranın varmış.Benide senin gibi popüler yapar mısın kanka?"
"Ayıpsın kanka zaten yanımda takıla takıla sende popüler olacaksın..."
" Kanka sen neden böyle bukadar çok tanınıyosun sebebi ne?"
"Ailevi bir mesele kanka zamanı gelince öğreneceksin."
Selene herşeyi söyleyemezdim sonuçta daha bugün tanıştık Umut'un kızıda olabilirdi sonuçta mafya olduğumu söyleyemezdim korkardı ve kaçardı benden....
"Seni evine bırakıyımmı Selen bende ordan eve geçerim olur mu kanka?"
"Olur kanka bende çok yoruldum bugün zaten."
Arabaya doğru yürümeye başladık...
Arabaya vardık ben arabayı çalıştırdığım gibi Selen hemen radyoyu kurcalamaya başladı ve Gökhan Türkmen;Sen İstanbulsun şarkısı denk geldi ve ikimizde yavaşça şarkıyı söylemeye başladık...
Köşedeki çiçekçi seni sordu bu sabah
Burada yok dedim selam söyledi tazeymiş gülleri
Yokluğun gibi...Yürüdüm biraz seni düşledim, umudumu senle süsledim
Ne dar sokaklar ne boş duraklar seni unutmama yardım ettiSenin küçük bir elvedan böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi?
Ne sanıyorsun...
Bazen bir kaldırım taşı, bazen bir sokak çalgıcısı
Yani sen İstanbul'sun...Senin küçük bir elvedan böyle büyük bir aşkı bitirebilir mi?
Ne sanıyorsun...
Bazen Kanlıca sahili, bazen yalnız Kız Kulesi yani sen İstanbulsun
Şarkı bittiğinde Selenin evine varmıştık.......
Selam kızlar önümüzdeki bölüm çok aksiyonlu geçicek.Acaba kas yığını İlaydayla konuşacakmı veya tanışacaklarmı? Sizce hikaye nasıl devam etmeli hepiniz yorum ve votelemeyi unutmayın!💞 Öpüldünüz😘