Acaba sarpın dediği gibi mi yapsak kacsammı yok ya saçmalık yoksa naklimi başka bi okula mı aldırsam ama buradaki arkadaşlarımı bırakamam peki ben üniversiteyi nasıl kazancam yaaaa offf yeter ama bi çözüm allahım nolur.
'kızım baban seni çağırıyor içeri gelll hadiii'
Acaba okulu mu bıraksam bilemedim ya benim bişeyler düşünmem lazım ? ? ?
'Kızım baban çağırıyor diyorum gelsene'
Ya bilemedimki şimdi acaba sarpımı arasam aha telefonum çalıyor ayy sarp ariyor kalp kalbe karşıymış alo sarpcım nasılsın ya iyimisin bende iyiyim işte. . .
'hanımmm bu kız nerde '(dur ben çagiriyim) sen dur ben bakarım'
'öyle ya bende derslere başlıcam ya seni çok seviy*/%#&*'
Baba walla kız arkadaşımla konuşuyorum dur nolursun 'wer şu telefonu senin kafanı kırarım beyinsiz mahlukat allah belani wersin senin gibi kızım olmaz olsun ewlatlıktan reddediyorum seni defol git gözüm görmesin seni'
-Baba nolur affet baba yapma nolur anne bişey desene lütfen :(
'defol kızım senin benim gibi annen yok artik topla bawulunu git hadi sarpina o kurtarsin seni '
-Yapmayın nolur
'al şu bawulunu defol'
Artık yapacak bişeyim kalmamıştı bawulumu aldım ve evden çıktım 10 dakika önce ewden kaçsam diyordum şimdi sokaktayim hadi kaç salak armi nereye kaçıyorsan babam telefonumuda parçaladi 5 kuruşumda yok lanet olsun artık beni sarp bile kurtaramaz tek yol allaha ulaşmak
...
' sarp gelme atıcam kendimi yaklaşma'
-kizim sen bana lazımsın ölemezsin yapma gitme beni burda tek mi bırakacaksın.
'üzgünüm sarp seni seviyorum hakkını helal et'
kendimi boşluğa bıraktım zaten yaşamanın anlamı kalmamıştı zaten hani derler ya hayatim film şeridi gibi geçti diye hah aynen öyle oldu ve hayat benim için bitmişti. . . see you again. . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET(Sorry)
Teen Fictionherkes gibi oda kurtulmak istedi sinawdan , okuldan, aileden, belkide kurtulacak ama bu onun için çok zor olacak ondan büyük şeyler eksiltecek belkide yenik düşecek sırlarla dolu bi hayata sende bi göz at eminim bu kitap sanada bi şeyler katacak. . .