kBen artık ben deyilim ¿

37 8 2
                                    

Yüzümdeki iz derindi ve kan durmak bilmiyordu sonra içeridekiler bana yardımcı oldular ve zor bela durdu sonra aynaya baktım artık kendimi çok çirkin hissediyordum ve bunun sorumlusu tamamen bendim sessizce yatağıma geçtim ve uyudum sabah erkenden uyandırdılar iş varmış ne olduğunu bende anlamadım sadece dinledim

-Herkesi belirlediğimiz yerlere bırakacağız kaçmaya çalışan yada deneyen olursa şuan bileklerinize bağlanan bombaları patlatacağız kimse bi artislik yapmaya çalışmasın.

Hepimiz dışarıya doğru çıkıyorduk ve ben kaçma planları yaparken sarp beni durdurdu 'sen içerde kal armi'

-neden?

'çünkü senin biraz daha derse ihtiyacın var uzatma da otur yerine'

Benim işime gelirdi bu arada düşünmek için zamanım olurdu

Herkes gittikten sonra elektrikte gitti ve kaloriferlerde yanmıyordu sonra içeriye biri geldi beni sandalyenin üzerine otutturdu ve elimi bağladı sonra bana zorla bi hap yutturdu ve artık hareket edemiyordum beni iyi bi dövdüler hareket edemedim ama vurduklarında acıyı çok iyi hissediyordum gözümden ince bir yaş aşşağıya doğru yavaşça süzüldü. sonra elimi çözdü bense yere yattım saatlerce orada kımıldamadan durdum içeriye kızlar girmiş ve ben fark etmedim gözlerimi yavaşça kapattım sabah uyandığımda saat 11 di  kimse yoktu ve beni uyandıranda olmamıştı. 

Bu olay 9-10 gün kadar  dewam etti  elektrikler gitti ve içeri soğumaya başladı bense yine dayak yiyeceğimin farkındaydım aynı kişi içeriye geldi bana aynı haptan içirdiler ve elimi bağladı bu ilaç benim yediğim dayaktan hoşlanmama neden oluyordu  ve ben korkutuyordum yavaş yavaş mazoşist olmama neden oluyordu.  . . . .  ben artık ben deyildim . . .

SECRET(Sorry)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin