Bugün uyandığımda bana yemek yemek yasak dediler sonra sadece beni aldılar arabaya bindik sonra sarp telefonunu düşürmüş ama fark etmedi bende alıp cebime koydum o sırada volkan fark etti ama bişey demedi yolculuk uzun sürdü sonra beni bir yere bıraktılar bende kaçmak için bi yol aradım eğer kaçarsam ailemin yanına gidebilirdim evimiz ankarada zaten bu benim için iyi bi fırsat ama bileğimdeki şeyden nasıl kurtulcam bilmiyordum volkan anlamıştı bana anahtar uzattı başta ne olduğunu anlamadım sonra ise bileğimdeki şeyi çıkarttım hızlıca koşmaya başladım sarp peşime düştü bi apartmanın bodrum katına girdim meğer orası zaten bugün kalacağız dairenin olduğu apartmanmış şansım hiç yoktu sarp beni eliyle koymuş gibi buldu ve odaya kilitledi 'seninle işimiz akşama kendini hazırlasan çok iyi olur ölmeden önceki son anların'dedi bense ne yapacağımı şaşırdım cebimdeki son uyuşturucuyuda içtim .Artık akşam olmuştu sarp içeriye girdi elinde bir çanta vardı ,uyuşturucunun etkisi tam anlamıyla geçmemişti belki hissetmezdim.
-ee ölmeden önce bir isteğin varmı
'acı çekmeden ölmek istiyorum '
-tamam bende acı çekmen için elimden geleni yapıcam
Önce çantadan muşta çıkardı yüzüme uzun uzun baktı parmaklarına geçirdi ve yüzüme vurdu sonra ise ince bir bıçakla kollarımı ve bacaklarımı çizmeye başladı yüzüm ve vücudum yanıyordu sonra gözlerime baktı
-bu kadar acı yetermi?
'galiba çenem kırılmıştı konuşamadım '
-tamam sen bilirsin dewam edelim o zaman
poşetten beyaz bi toz çıkarttı ne olduğunu anlamadım sonra kanayan yaralarım üstüne bastı bu tuzdu galiba bu acıya dayanamadım ve çığlık attım sonra içeriye volkan girdi elinde bıçak vardı sarp onu fark etmedi ve volkan bıçağı aldı sarpın sırtına sapladı banada biraz uyuşturucu verdi acıları azda olsa hafiflemişti sonra beni tuttu ve kaldırdı odadan çıktık bi arabaya bindik arkamızdan sarp ve adamlarıda geliyordu. . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET(Sorry)
Teen Fictionherkes gibi oda kurtulmak istedi sinawdan , okuldan, aileden, belkide kurtulacak ama bu onun için çok zor olacak ondan büyük şeyler eksiltecek belkide yenik düşecek sırlarla dolu bi hayata sende bi göz at eminim bu kitap sanada bi şeyler katacak. . .