Bizim eve gittik annem bana baktı kaldı ne diyeceğini şaşırmıştı sonra bana pansuman yaptı yaralarımı sararken babam tepkisizdi hiçbişey demedi annemse art arda sorular soruyordu volkan kapıyı kilitledi bende uyumuştum.
Biran gürültüye uyandım sarp eve girmeye çalışıyor volkan ise kapıyı tutuyordu elinde silah vardı bende kalkıp içeriye girdim silah volkana doğruydu babam sarpa bakıyordu ve bianda ağlamaya başladı bende kapının kenarından onları izliyordum sarp babama döndü ve silahı babama doğrulttu
-sen nası bi adamsIn be hayatım karardı senin yüzünde allah belanı versin
Bu duruma daha fazla dayanamadım ve içeriye girdim
'ne oluyorya sarp beni al gidelim onlar sana hiçbişey yapmadı bırak babamı'
-o sadece senin baban deil armi o bizim babamız
'?baba ne diyo bu ne diyosun sen sarp
Babam: kızım o senin abin annenle hiç erkek çocuğumuz olsun istemedik doktorda sakat doğacağını söyledi bende doğumdan sonra annene öldü dedim ve sarpı bir yurda verdim senin ve sarpında ilişkisine karşıydım çünkü siz kardeşsiniz.
'ama ne yani nası olur böyle birşey sarp sen kardeş olduğumuzu bile bile benle nasıl çıktın anlamıyorum'
-ben hep seni kıskandım bu yüzden intikam almak istedim
'ya sen bi ruh hastasısın lanet olsun senin gibi babaya abiye lanet olsun'
Ben bağırırken silah patladı babam kanlar içinde yatıyordu bense şoktan hiçbişey yapamadım sonra siren sesleri yaklaşıyordu polisler sarpı aldılar annem yatıyordu ambulans çağrıldı ama annemide kaybetmiştik.
1 gün sonracenaze töreninden sonra eve geldim eşyalarımı topluyordum daha fazla bu ülkede yaşayamazdım evde çıkıyordum kapıyı açtım karşımda volkan elinde bir bavulla bana bakıyordu nereye gidiyorsan beraber gidelim mi? ona sarıldım ve beraber makau ya gittik onunla bir ev tuttuk sade bir nikah kıydık 2 yıl sonra bir çocuğumuz oldu adını demir koyduk ve kalan hayatımızı güven üzerine kurduk.
. . . . .the end. . .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SECRET(Sorry)
Teen Fictionherkes gibi oda kurtulmak istedi sinawdan , okuldan, aileden, belkide kurtulacak ama bu onun için çok zor olacak ondan büyük şeyler eksiltecek belkide yenik düşecek sırlarla dolu bi hayata sende bi göz at eminim bu kitap sanada bi şeyler katacak. . .