Dnes je můj šťastný den, mám narozeniny. Došel mi popřát sestřin kluk Mikael a můj přítel Enzo s mými sestrami, starší sestra Claudie a mladší sestra Rose. Jsou to super sestry a mám je ráda, udělala bych pro ně cokoli. Když přišel čas na předávání dárků, začala jsem být velmi nervózní. Dostala jsem jeden společný dárek ode všech a několik dárků od každého. Když sem si začala prohlížet dárky, našla jsem úplně na spodu dárkové kabelky něco zabaleného v srdíčkovém balícím papíře. Pomalu jsem to trhala a sestra mě varovala ať to co je v papíře neroztrhám. Myslela jsem si že to bude nějaký můj portrét od Rose, protože umí nádherně kreslit, ale hned jak jsem odtrhla větší kus papíru uviděla jsem letadlo a hned my bylo jasné že to je letenka do Atlanty. Atlanta je moje vysněná zem kam by jsem, chtěla letět a díky přátelům se mi to splnilo. Chci tam hlavně letět kvůli mému idolu ze seriálu, navštívit několik míst kde se natáčelo a možná tam i bydlet, nikdy mě však nenapadlo, že se mi to splní. Byla jsem štěstím bez sebe a hned jsem začalo objímat jednoho po druhém a upřímně ,,už sem neměla ani chuť rozbalovat něco dalšího." Po otevření všech dárků jsme se vydali do kuchyně, abychom ochutnali můj úžasně vypadající dort od Mikaela a Claudie, jejím koníčkem je vaření, ale taky by chtěla letět do Atlanty, a vidět všechny ty věci doopravdy. Uběhla chvilka a po dortu se slehla zem ,,byl velmi dobrý." Ale škoda že tu s námi nebyli i rodiče, měli by obrovskou radost. Rodiče nám totiž zemřeli, když Claudii bylo osm a mně šest. Zemřeli při hromadné autonehodě. Claudie z toho měla psychické následky, ale od té doby co poznala Mikaela se to všechno zlepšilo. V tu dobu měla Rose tři roky co rodiče zemřeli, ale naštěstí si nic nepomatuje a na rodiče zavzpomíná jen málokdy.
YOU ARE READING
Sen kamarádek
RandomTento příběh jsem vymyslela s mojí spolužačkou, jak asi vypadá náš sen... Děj se odehrává v Atlantě v USA. Když nepochopíte obsah napište do komentů. Snad se vám to bude líbit. Jelikož miluju USA což asi postupně budete poznávat, tak je tam toho vel...