Před hodinou jsme přiletěly do Atlanty. Přesně tak já i moje dokonalá sestra Claudie. Je úžasná, že si našetřila, aby mohla letět se mnou. Hned po příletu jsme rozeslaly SmS, já Enzovi, Rose a sestra Mikeovi. Jakmile jsme se dostaly od pásu s kufry do hlavní budovy uvědomily jsme si, že to tu vypadá jako v jiné říši. Všechno je úplně jiné. Zmatek, taxíky, hodně lidí, mrakodrapy. Kdež to doma je klid, málo lidí. Nakonec jsme se zorientovaly, přivolaly taxík, a vyrazily do objednaného hotelu. Překvapilo nás, že vypadá úplně jinak než na fotkách, ale bylo to příjemné překvapení.
Červený koberec v nás vzbudil příjemné předtuchy, jako kdybychom byly nějaké V.I.P. Mramorové sloupy podpíraly střechu s nápisem „Mid Town Hotels- Conwenict Locations." Milí vrátný, který nám vzal zavazadla a ještě otevřel dveře do hotelu nás prováděl po celém čtyřhvězdičkovém hotelu. Takový luxus co nás čekalo ve vnitř jsme ještě nikde neviděly. Kompletně všechno z mramoru, palmy a prakticky všude každého člověka doprovázel jeden služebný.
Došli jsme k recepci a tam se na nás usmívala mladá recepční. ,,Hello you are Delen's? You have a room reserved. Yes, room number 47th, 3rd floor. Thank you." Když jsme dorazily do svého pokoje, byly jsme překvapeny ještě více. Úžasný výhled na celé město, výřivku, postel s nebesy a mnohem více. Když jsme si sedly, nebo spíše skočily na postel, začaly jsme skákat radostí tak dlouho, dokud nás nedošel napomenout náš služebný.
Každá měla bavlněné polštáře, které byly různě zdobené, prošívané a bůh ví co ještě. Když vidíte ve filmu, jak skáčou po posteli ve špinavých botách tak by, jste tam nejraději vlezli a naliskali jim, ale když jsme v té Americe, co by, jsme to byly za Američanky, aby to nezkusily.
Když jsme si uklidily a vybalily věci s kufrů, napsaly jsme celé rodině, jak se nám to tady všechno líbí. Když už byl večer sedly jsme do taxíku a jely do Covingtonu, abychom se mohly podívat do známého baru Mystic Grill, zahrály jsme si kulečník, daly pár panáků Burbonu a podívaly se do kostela, který je přímo na pravé straně o baru.
Druhý den jsme se chtěly jet podívat na vodopády do Yellowsonského parku, který je 1676 mil do Atlanty, ale to jsme nestihly. Důležitější bylo zajet se podívat na seriálový dům, který je označen cedulkou The Gilbert House. Dále máme na seznamu Salvatore's house, je dokonce střežen policií a taky je tam ubytování, které nestojí zrovna nejméně. Doufám, že mezi těmi všemi výlety se stihneme ještě učit a chodit do školy.
YOU ARE READING
Sen kamarádek
RandomTento příběh jsem vymyslela s mojí spolužačkou, jak asi vypadá náš sen... Děj se odehrává v Atlantě v USA. Když nepochopíte obsah napište do komentů. Snad se vám to bude líbit. Jelikož miluju USA což asi postupně budete poznávat, tak je tam toho vel...