bölum 8

1.2K 9 0
                                    

Aslı
Demek öğrenmiş acaba kim soyledi.

"Şey kaan ben sana bu gün söylicektim. Zaten yeni sabah beni kahvaltiya götürdü onda soyledi bana olan hislerini"

"Neden hemen soylemedim sabah islerim var dedim dogruyu söyleyebilirdin" dedi bağırarak

"Ya ben sana neden aciklama yapıyorum acaba neden ya neden. İstediğimle çıkarım sana hesap vermek zorunda değilim."

"Hesap vereceksin çünkü ben ...."

"Ne çunkü sen ne!!??"

"Çünkü ben sana değer veriyorum. Seni önemsiyorum. Sen benim en yakın arkadaşım dostumsun. Ya biz seninle çocukluktan beri arkadaşız yaklaşık 5 yıldır aynı evde yaşıyoruz. Birbirimizin herşeyini biliyoruz."

"Tamam çok haklısın bunlar doğru ama ben senin hayatına bu kadar karışmıyorum sende benim hayatıma bu kadar karışma bu şekilde aniden çıkışma ben sana yalnızken söylicektim sonra fırsatım olmadi sen gitmissin falan."

Aradan yarım saat falan geçtı.

Kaan
Aslı çok haklıydı. Başından sonuna kadar söylerdi biliyorum zaten bende niye saklasın ki ama ona karşı bu tuhaf hislerim ne bilmiyorum onu korumacı tavırlarım iyice arttı.

"Aslı Aslımm sen haklıydın özür dilerim."

"Sen beni kırmazsın biliyorum ama neden boyle yaptığını bilmiyorum. Kafam allak bullak oldu ne düşüneceğimi şaşırdım sen iyice değiştin."

"Haklısın peki beni affettinmi?"

"Tabiki şapşal gel buraya"
Diyip birbirimize sarıldık.

"Aslı bu konusmayı unutalım bence yarın eskisi gibi olalım."

"Tamam. Hadi artik ben çok acıktım gel beraber yiyelim."

Yemek yedik sonra birlikde dağılan mutfağı topladık.

"Aslım gel senle film izleyelim."

"Olur. Ama ben sećerim filmi."

"Ya bu sefer de ben seçiyim."

"Tamam ama düzgun bisey seç"

"Tamam ya hadi sen bize mısır patlat cipsleri kolaları falan koy."

Aslı içeriye gitti. Bende sametin yeni getirdiği filmlere baktım içinde erotik bir film vardı böyle bir filmde acaba aslının tepkisi ne olurdu. Merak edince o filmi koydum ve aslıyı bekledim.

Aslı
Hersey hazırdı salona götürdum. Ve kaanin yanına oturdum.

"Hangi filmi seçtin?"

"Sametin yeni getirdigi filmlerden erotik bir film "

"Erotik mi sacmalama onu mu izlicez bide samet getirdiyse zaten kesin pornodan bir farki yoktur."

"Abartma istersen hem kendimi tutamam diye mi korktun."

"Ne!!! Saçmalama of tamam baslat alt tarafı bir film."

"Peki baslatiyorum iyi seyirler."

Filmi izlemeye basladik. Lan ilk sahnesinde sevişme olurmu ya çüş bunlar napıyo ya kiz bayılacak şimdi ohaaa. Bakmasammı acaba. Uyumus numarasımi yapsam evet oyle yapiyim. Yavasca kafami dusurdum.

"Uyudunmu ya filmin en heyecanlı yerinde"

Ne heycanı ya off

"Yok uyumadım gözlerimi dinlendiriyordum."

"Tabi tabi"

Off beni sıcak basmışti bir türlü oturamamışım yerimde sürekli kıpırdiyordum.

"Ķız noldu oturamadın birtürlü"

"Off kaan ya actigin filme bak"

"Hosuna gitmedimi "

"Ne gitcek be hosuma suna bak her saniye kızî altina alıyo. "

"Hosuna gitmis bence "

"Kaan yine sapıttın sen ben yatıyorum iyi geceler."

"İyi geceler prenses öpücuk yokmu"

Gittim yanağını optukden sonra yatağima gidip yattim. Uyumaya calışıyordum fakat olmuyodu sürekli o sahneler gözümün önüne gelip sıcak basıyordu. En iyisi terasa çıkmaktı üstume battaniye alip terasa ciktim. Oturdum iki dakika sonra kaan yanıma geldi.

"Uyuyamadınmı prenses"

"Yok uyku tutmadi sen niye uyumadin"

"Bilmem düsünmekden olsa gerek."

"Ne düşünüyodun"

"Orasi bende kalsın. Dondum azcik da bana ver battaniyeden."

Battaniyeyi uzattım üstümde kısa şort ve askılı gecelik vardi kaanin eli benim bacağımin üstündeydi bana iyice sıcak basmışti.

"Ben yatiyorum"diye ayağa kalkınca kaan da kalktı yanıma geldi belimden sıkıca tutup kendine çekti.

"Gitme ya oturuyoruz ne gúzel."
Nefesini hissedebilirdum tabiki içki içtigini de sarhostu hemen ittirip odama gittim yattım sonra kaan geldi.

"Korktum yanında yatıcam"diyip yataga atladi ve bana sarildi oylece uyuduk.

İki Yakın ArkadaşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin