Aslı
Berk gideli 2 hafta olmustu herşey eskisi gibi olmustu. Kaan ile hicbir sorun kalmamışti. Ve bu gün benim doğum günüm. Bu gün dogum gunum oldugu icin okula gitmeme kararı aldım. Yatakdan kalktım. Hemen duşa girdim. Kendimi çok mutlu hissediyordum. Duşta kendi kendime şarkılar söyleyerek bornozumu giyip çıktım. İç çamaşırlarımi giymek üzere elime aldım. Bornozumu cikartip yatagin ustune koydum ve kapınin acilip Kaan'ın içeri girmesiyle şok oldum. Hemen elimle kapatmaya calisirken kaan gozlerini uzerime dikmis bir sekilde bakıyordu. Cok utanmistim.
"Kaan kaan ne bakıyosun çabuk çık""Eeee pardon ya tamam ciktim."
Diyip çıktı bende hemen uzerimi giydim. Resmen beni ciplak gormustu. Saclarimi kurutup hafif makyaj yaptim. Simayla birlikde alışverişe çıkıcaktık. Akşam bara gidip eğlenicez. Simay bize gelecekti birlikde AVM'ye gidecektik. Aşaği indim kaan mutfaktaydı. Kahve yapıyordu."Bende alırım bi kahve"
"Tabikide "
Kaan elinde iki kahveyle geldi karsilikli oturup kahvemizi içerken
"Aslı ya çok özür dilerim ben yani sen uyuyosun sandım. Kapıyi çalmadım.""Keske calsaydin ama neyse sorun değil. Bir daha bu konuyu açmasak utanıyorumda "
"Tamam canım açmayız."
Kahvelerimizi bitirdikden sonra kapı çaldı. Hemen kapiyi actim simay gelmisti.
"Kaan ben cikiyorum"dedim ve evden ciktim. Arabaya binip AVM ye gittik. Mağazaları teker teker gezdik. Yaklaşık 5 saattir magazadaudik ve ben hala istedigim elbiseyi bulamıyordum. En sonunda bir mağzaya girdim ve girer girmez bir elbise gözüme çarptı. Hemen kabine girip denedim.Kadife,bordo,hem göğüs dekolteli hem bacak tam isyedigim gibi bir elbiseydi. Hemen aldım. Daha sonra kuaföre gittik. Saçlarımı dalgalı yaptirmistim. Makyajımıda oldukça seksi yapmistim. Saat 8 olmustu bile. Kaan'a mesaj attım.
Kime:kaan
Mesaj:canım biz clube geçiyoruz geç gelirim haberin olsun.😙😙Clube girer girmez herkesin gözü bizdeydi erkekler yiyecek gibi bakıyorlardı. Gidip bara oturduk ilk önce bi kaç kadeh birşey içtik.
Kaan
Aslıdan mesaj gelmisti. Clube gitmisti beni davet bile etmemiti. Acaba birisimi var yanında. Off kaan olsa bile sanane yani sanane. Kıskanmam ayrıca niye kıskaniyım sevgilim falan da değil. O benim arkadaşım sadece. Keske arkadaşım olmasaydin da... ne saçmalıyorum ben ya.
Neyse telefonu aldım elime. İnstagram da biraz geziniyim derken aslı fotoğraf atmis yanında bir erkekle sarmas dolas. Sen bittin aslı. Ne diyorum ben ya banane ki. Ne bananesi kaan ya bayaği seviyosun sen bu kızi. Önceden böylemiyidi.Aslı
Barda otururken birisi geldi yanıma.
"Oturabilirmiyim?"
"Ah tabiki"
"Adım Arif"
"Aslı"
"Nasılsın aslı nasıl gidiyo"
"Çok güzel ya senin"
"Seni gördükden sonra daha iyi oldum... kaç yaşındasın"
"18 oldum"
"Doğum günün yani bu gün"
"Evet oyle."
"Sen yalnizmisin erkek arkadasın falan yokmu"
"Yok"
"Takılalım birlikde güzelim."Arifle bayaği sohbet ettik. Niyeti biraz farklı ama olsun bana birsey yapamazdi sonucta. Kendimi savunmayi cok iyi biliyorum. Başıma daha önce boyle bisey gelmisti.
Arifle birlikde dans etmek icin piste çıktık. Simayda umut ile birlikde dans ediyordu. Deli gibi eğleniyordum. 18. Yaş günüm tam da istediğim gibi gidiyordu. Hemen telefonu elime alıp istagrama foto attım.
"Canım o foto olmamış sen onu sil de birlikde cekinelim.""Tamam"
Arif elini belime doladı. Ve oyle foto cekindik onu da instagrama attım. Telefonu çantama bırakıp tekrar arifin yanına gittim. Belimden tutup kendine cekti sonra elimi tutup beni döndürdu tekrar kendine cekti. Bende elimi boynuna doladım. Birlikde resmen kopuyorduk."Aslı"
"Aa kaan sendemi geldin"
"Geldim ama simdi ikimizde gidiyoruz"
"Ne!! Ben gelmiyorum sen git"
"Geliyosun dedim"
"Hop birader noluyo yanımdan kız götürmeler falan"
"İsıne bak fena olur yoksa"
"Ne olacak hı ne olacak napicaksin"
Demeye kalmadan kaan arife daldı resmen. Kavga ediyorlardi. Simaya cantami getirmesini istedim. Bende onlari ayirmaya calisiyordum. Kaan neden boyle bisey yaptı ki.
"Kaan tamam bırak gelicem"diye bagirdim kaan arife kafa attı. Ve elimden tutup disari cikardi. Arabaya bindik.
"Ya kaan sen nasıl...""Aslı şimdi değil."
Eve gidene kadar ikimizde sessizdik. Eve gelince kaan odasina cikti. Bende peşinden gittim. Üzerindeki tisortu cikarmisti gorunce bi duraksadim. Vücudu muhteşemdi ama hemen kendimi toparladı.
"Kaan sana inanamıyorum ya sen dogum gunlerini sevmiyosun diye bende mi sevmicem istedigim gibi kutlayamayacakmıyım. Senin yaptigin ne yani neden boyle birsey yaptin. Herkesin icinde beni rezil ettin farkındamısın. Dogum gunumu 18.yaş günümün içine sıçtın. Ya ben bu gece özel olsun istiyordum. Ama senin sayende..." sözümü bitirmeden beni duvarla arasına aldı."Benim sayemde çok özel bir gece olacak prenses."