bolum. 1

176 5 0
                                    

Bu gun yeni evimize tasinacagiz. Babam buradaki islerini hallettikten sonra gelecekmis ,esyalari kamyona yerlestirmisler gitme vaktimiz geldi! ve zorda olsa babamdan ayrildim.biz eve gelmistik esyalar sabah yerlestirilecekmis.ben hemen yerdeki yatagima yatip babami dusunmeye basladim.sabah olmustu annemin o ince telli sesine uyanmamak mumkunmu!?ayni icerisi tukuruk ile dolmus bir flut gibi.

annemin agizindan.
gunaydin iyi uyudunmu?

benim agzimdan
Annem bu sabah cok mutluydu annemi hic bu kadar mutlu gormemistim! anneme sordum "babam nerde?"

Annemin yuzu degismisti! hic bir cevap alamadim. annem beni meraklandirmisti. babam neredeydi? bunu biraz dusundum. sonra kahvaltiya indim. sofra cok guzeldi ve babamsiz bir pazar gunu kahvaltisi babasiz" pazar gunleri hep babamla gecerdi. ne zaman gelecekti beni yeniden guldurecekti?! ben boyle daldim ama sabaha okul var. yukari cikip cantami hazirladim. odamin her yeri babamin yaptigi mobilyalarla kapliydi. onlari seviyormuydum? anneme yeniden "babam ne zaman gelicek?"dedim.annem," bana surekli babani sorma bende bilmiyorum"dedi.

Aksam ev sessizdi kimseden ses
cikmiyodu bende odama gidip yattim. sabah olmustu cantami alip okula gittim. arkadaslarim babamin nerede oldugunu biliyorlarmis gibi bakiyorlardi. yanlarina gittim. aksam sinemaya gideceklerini soylediler.annemden izin alip bende gittim. film komediydi aklim bes karis havadaydi gulmekten olmustum.aklima eski evimiz geldi. saat daha 8 di eski evimize gidip kapiya vurdum.kapiya sarisin bir kadin ve bir adam cikti.yanlis geldim herhalde deyip oradan uzaklastim! baba neredesin? eve gitmistim annem televizyonun basinda uyuyakalmis. yanagina kucuk bir opucuk kondurdum.ve yatagima yattim. uyku tutmadi kalkip camdan baktim. aklima eski cantam geldi buldum icindekileri bosaltirken  icinden babamin esyasi dustu. bunu tanidim adi somon. onu yastigimin altina koydum.gece ruyamda babami gordum. 
bana sana guveniyorum ve seni seviyorum beni sevmeyi birakma olurmu. dedi uyandim cantami aldigim gibi okula. yoksa annem beni essek degil kaplumbaga sudan gelene kadar kovalicak.okula vardim cok gec kalmamisim ama nefes nefese kaldigim kesin. dersler bitti saat 3 arkadaslarla carsi keyfi kacmaz! otobusun arka besligi kaptik. gidene kadar susamadik yasli bir amca bize kavga etti. zaten gelmistik. cafede otururken bir adami babama benzettim. ve pesinden gittim. kapiyi acan ogluydu.ic ses yakisikli cocukmus heeeee. ne diyorum ben? ic ses sus lutfen! cocugun agizindan.ne istediginizi ogrenebilirmiyim dedi. heyecandan dut yemis bulbule dondum... ben icerideki bey efendiye bakacaktim  dedim.

Babamin OzlemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin