bolum 4

54 4 0
                                    

uyandigimda sabah olmustu. telefonumda Murattan cevapsiz aramalar vardi. ilk once her sabahki gibi. WC yolcusu kalmasin. sonra murata geri dondum beni kahvaltiya cagirdi.bende olur ama bu seferki benden dedim Murat kabul dedi.

kiyafetlerimi giydim ve cafeye gittim.Murat oradaydi yanina oturdum.gunaydin dedi gunaydin dedim. kahvalti ettik.

aksam olmustu Murat hadi seninle son bir yere daha gidelim dedi bende tamam olur ama son tamam dedi Murat.

karanlikti bir anda havaifisekler patladi agzim acilmisti Murat yanimda yoktu.karsidan gelen oydu ellerini iki yana acarak ben seni gordugum ilk gun senden etkilendim benimle cikarmisin Merve dedim oda evetttttt diye bagirdi ve birbirimize sarildik. sonra beni evime birakti ve oda evine gitti.bunu anneme anlatmak zorda olsa basardim ilk basta ne dedi ama sonra coksevindi.Bende mutluydum.

MURATIN AGZINDAN
baba benim sana bir sey anlatmam gerekiyo dedim sonra anlatmaya basladim babam beni anlayisla karsiladi Mervenin iyi bir kiz oldugunu biliyodu cunku.RAHATLAMISTIM ohhhhhhhhh.

sabah uyandim annem uyanmis ve bana supriz yapip kahvaltiyi hazirlamis.bana o cocugu ara dedi sasirdim agzim acik kaldi. ben Murati aradim tamam gelirim dedi ve kapatti.

5-10 dakika sonra kapi caldi Murat gelmisti hosgeldin dedim hosbulduk dedi ve iceri girdi.annem hosgeldin oglum dedi Murat hosbulduk dedi ve sofraya oturduk.annem evlilik teklifi ne zaman dedi Murat gulerek onumuzdeki aylara bakicaz dedi ve gulduk. kahvaltidan sonra murat evine gitti ve biz bayagidir evi temizlemiyoruz!.

hemen temizlige basladik cemberimi temizlige ozel takiyorum ve esofmanlarimida oyle temizlik dediklerinde ben havaya giriyorum .


camlar ve parkeler benimdir heeee bide lavobo daha is cok ben artik basliyim bence 4-5 saat sonra temizlik bitti.

Anne ojelerim ellerim tirnaklarim ne hale geldiler oooooffffffff Anam ooooofffffff.! yattigim gibi kaldim yatakta sabah her yerim agri icindeydi ANNEeeeeeee belim agriyooooo ben bu gun evdeyim disari cikmicam.

annem iyi oldu sana dedi offffff.

annem kikir kikir guluyo sanki bisey var.bu gun annemle hamur isine dayancaz ben kek annem borek yapcaz ben islak kek yaptim annem Kandirali degilmiyiz mancarli pide yapti. aksama kadar yedik tikin tikin gece yarisi korku filmi izledik yatagima yattim aklima babam geldi.

oda bizim gibi eyleniyomuydu bi an daldim babam ruyamda yanimdaydi benimle birlikte ormanda geziyodu sonra bir anda kayboldu babaaaaaaaa babaaaaaaaaa derken uyandim terlemistim aglamaya basladim baba neredesinnnnnn.????

Babamin OzlemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin