bolum 3

56 3 6
                                    

gezerek eve gidiyodum bakkala girdim ve birsuru ivir zivir aldim. eve gittigimde annem dans ediyodu hemen bende katildim.gece yarisi olmustu. biz hala ivir zivir yemekle meskulduk. Annemin agzindan: artik yatalim biraz daha oturursak sabahlicaz dedi. benim agzimdan: benimde cok uykum geldi. iyi geceler dedim ve yatagima gittim .uyuyup kalmisim sabah uyandim ve ellerimi yikadim.Annem hala uyuyodu dun aksam cok yoruldu herhalde? bende anneme surpriz bir kahvalti hazirliycam. markete gittim geldigimde annem hala uyuyodu uykucu annem.ben kahvaltiyi hazirladim ve annemi yataginda ziplayarak uyandirdim. beraber guzel bir kahvalti yapdik. Bu gunu annemle gecirmeyi dusunuyorum. beraber gezeriz annecimle.bu fikri anneme sordum olur dedi ooooooleeeeeeeeyyyyyyyyy gidiyoruz uzun zamandir annemle gezmemistik iyi oldu bu! Annemin agizindan: seninle birlikte gezmeyeli cok oldu.Benim agzimdan:anne buralari topliyalim sonra hemen gideriz.




bu gun guzel gecicek.




annem hazirlanmis bende giyindim evden cikmistik tam o sirada Murat aradi babamdan haber gelmis bende Murata isim oldugunu soyledim aksam gelirim tabi musaitseniz!?

Muratin agzindan: ben arkadaslarimi hic kapidan cevirmem dedi .     benim agzimdam: tesekkur ederim dedim ve kapattim cok heyecanlanmistim ne oluyosa?. annem magazaya girdi tabi bende arkasindan. kendine elbise aldi ciktik. bi magazadan bi magazaya. aksama kadar gezdik.

artik eve gelmistik oturmadan tabikide hemen aldiklarimiza sarildim. kendime elbise almistim onu giydim.

Annemin agzindan: bizim gullu giymis elbiseyi dedi ve gulmeye basladi.

benim agzimdan:oooooffffffff anne benim disarida isim var oraya gidicem sonra gelirim.bbbbbbbyyyyyyyy. evden cikip gittim mektubu aldim.actigimda icinde seni cok seviyorum seni hep sevecegim canim kizim yaziyodu. kisaydi ama babamin yazdiklari beni rahatlatti.Murata tesekkur ettim oda ben bi sey yapmadim dedi.

bende babana selam soyledigimi soylersin dedim. veuzaklastim oradan biraz disarida dolastim.

sonra eve gittim annem kapiyi acti cok iyi gorunuyodu. iceriden kadin sesleri geliyodu anneme sordum iceridekiler kim? dedim annem komsular dedi.

offfffffffff dedim ne oluyodu yaaaaa daha yeni tasinmistik kimse kimseyi tanimiyodu ki neyse keyfimi kaciramaz. ben odaya girip hosgeldiniz dedim ve odama gectim. odanin ici cocok doluydu cildiracaktim. bagirdim anneeeee odama kim soktu bu cocuklari!!! dingonun ahiri buradan daha temizdir dedim.



annem kizim ayip ediyosun misafir onlar dedi. bence bunlar misafir olduklarini unutmus dedim.

disari ciktim yanima Murat geldi. merhaba dedi merhaba dedim biraz oturduk. gece oldu ben eve gitmek icin kalktim Murat ben seni arabayla birakirim dedi. bende olur dedim arabadan inerken elimi tuttu ne oldu dedim arkami dondum iyi geceler kucuk cadi dedi bende iyi geceler dedim!.ve eve girdim misafirler gitmis evi toplayip yatagima yatip uyudum.

Babamin OzlemiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin