cocuk beni iceriye aldi. icerideki adama babamin fotografini gosterdim. babami tanidigini sordum! adam evet dedi. su anda nerede oldugunu biliyomusunuz!? adam bana kim oldugumu sordu. ben ben onun kiziyim dedim.sizin adiniz ne acaba ogrenebilirmiyim?HEEE bide babami nereden taniyorsunuz? benim adim Melih Murat'ta benim oglum.biz babanla cocukluk arkadasiydik. baban bana yurt disina cikacagini soyledi bende ona yardim ettim. bu mektubu ona ulastirabilirmisiniz? Bu arada ben Merve tanistigima memnun oldum Muratin agizindan ic ses acaba sevgilisi varmi guzel kizdi.oooofffff ne diyorum ben . benim agizimdan babami buldum ama bunu anneme soylemiycem. eve varmistim annem hosgeldin dedi. bende hosbulduk ben odamdayim dedim odama ciktim facebook'dan Murati arastirdim sevgilisi yoktu. ic ses hadi iyisin offff ne yapiyorum ben arkami donup uyudum. saat gece yarisi 3 uyandim uyuyamadim. babam karsimda belirdi. mektubunu aldim demisti gercekmiydi? camdan baktigimda bir gemi uzaklasiyodu gemideki babammiydi? ben boyle dusune dusune saati 4 etmistim bu gun cumartesiydi okul yoktu. melih amcanin yanina gidecektim. ben yeniden uyumusum sozde 7 de uyanacaktim ama saatin 9 oldugunu gorunce yataktan nasil kalktigimi bilemedim hemen elimi yuzumu yikadim. ve kendimi disari attim melih amcalara gittim bana hos geldin diyerek kapiyi Murat acti. Melih amca yokmu dedim daha babam uyanmadi. gel seni benim odamda misafir edeyim dedi bende olur dedim. odaya girdigimde yatagin ustune oturdum.Murat yanima gelip seninle arkadas olabilirmiyiz dedi.ben sasirmistim sen daha beni tanimiyosun dedim. bana iyi birisine benziyosun dedi bende tamam dedim.
Muratin agizindan:ben bi babama bakiyim .
benim agizimdan:tamam dedim saat 10 olmus bundan benim haberim yoktu Melih bey yanima geldi. hasgeldin Merve kizim dedi mektubu babana yolladim.
1-2 gune haber aliriz dedi.
kahvalti yapdinmi diye sordu ben bi etrafima baktim sabah evden cikarken hicbir sey yememistim kisik bir sesle hayir dedim.
ben bahcedeyim Murat oglum Merve ile kahvaltiyi hazirlayin dedi.
icimden bizmi dedim mutfaga girmistik kahvaltiyi hazirlarken benim elimde yumurta. ondd zeytinler vardi elimden yumurtalari dusurdum eyvaah Murat hayatinda ilk defa yemek yapdigini soyleme dedi!!! bende hayir dedim .
kahvalti hazirdi yemegimi yedim. bulasiklari yikadiktan sonra eve donmeye hazirlandim. Murat bu gun bana katildigin icin tesekkur ederim dedi.bende artik biz arkadasiz dedim.
ve evden ciktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babamin Ozlemi
Mystery / Thrillerbabasina duskun bir kiz cocugunun babasini bulamamasi ve her gun babasina duydugu ozlemle onu aramasi