Çocuklar artık sorun değildi.Bu arada duyduğum kadarıyla Foxy ile Chica ayrılmış. Sanırım sorun Foxy'nin davranışlarıydı. Bu benim umrumda bile değil haberiniz olsun diye söyledim.
Private cove nin önünden geçerken Foxy beni kolumdan tuttu ve depoya doğru çekmeye başladı.Ben:*bıkmış bir ses tonu ile*abi ne yapıyorsun.
Foxy:Görürsün.
Ben:*fısılfayarak*Girirsin.
Foxy:Bir şey mi dedin?
Ben:Abi sen havadan sesler duymadığına emin misin?Dediğim zaman beni depoya fırlattı. Bir balta ile üstüme gelmeye bsşladı.
Ben:*korkmuştur*Abi bu işin sonu iyi olucak mı?
Foxy:*kötü bir şekilde sırıtır*Zannetmem.Sağ kolumu kopardı.Tam cırlayacak iken ağzımı bantladı.
Foxy: BENİMSİN!
Dedi ve sol kolumu da koparttı. Sessizce ağlıyordum. Kanlar her yere dağılmasının diye aynı zamanda da sargı yapıyordu (medya) daha sonra başım onu sinir etmiş olmalı ki boynuma bir demir bağladı. O sırada Goldie, Spring,S. Spring ve TFG beni arıyorlardı.
Goldie:Depoya bakalım. Canı sıkılınca ora gider. Belki oradadır.
Dedi ve kapıyı açınca dehşet ile karşılaştı. Şoka girmişti. TFG panik atak idi. Bir anda ağlamaya başladı.Ayakları tutmadığu için yere çöktü. Spring beni görünce gözünden bir damla yaş düştü.S. Spring durmadı dimdirek saldırdı. Kendini bana karşı borçlu hissediyordu. Fakat buna gerek yoktu. Sonuçta "bir zamanlar" yufka yürekliydim.
S. Spring:Kızı bırak.(polis gibi oldu XD)
Foxy:Bırakmazsam ne olur?
S. Spring:Öğrenmek istemezsin.
Foxy:Tek başına beni yenemezsin.
Spring:Ben de yardım ederim.
Goldie:Ben de.Foxy tam konuşucaktı ki içeri bütün tayfa (kızlar hariç) dövüşmek için gelmişti. Görünüşe bakılırsa birilerinin gözü korktu. Foxy beni bırakınca S. Spring beni banyoya götürdü. İlk yardım çantasından batikon, pamuk ve bez getirdi. İlk yardım yapıyordu. Ağzımı açtı. Ağzımdan bir ton dolusu kan aktı. Bu pisikolojik bir şeydi. Yaşadığım olayın ciddiliğine göre vücudum yaralar oluşturuyordu.(yazarınızda oluyor) S. Spring donup kalmıştı.
Ben:Üstümü çıkartmadan banyo yaptırır mısın?
S. Spring:Peki.Tam da tahmin ettiğim gibi derin kesikler açılmıştı. S. Spring ilk yardım eğitimi almıştı.Batikon ile yaraları iyice temizledi.
S. Spring:Bağzı yaraların dikilmesi lağzım. Marii!
Mari:*ağlayarak içeri girdi*Efendim.
S. Spring:Mangle'ın üstündeki bağzı yaraların dikilmesi lağzım. Diker misin?
Mari:Tamam.Dikmeye başladı. Canım çok yanıyordu. Gözünden süzülen yaşlar yaralarıma damlıyor ve canımın daha fazla yanmasına neden oluyordu...
Goldie,Spring, Mari ve ben part and service e gittik.Uyku moduna alamadılar. Bu yüzden canlı kanlı yeni bir Endoskeleton yaptılar. Sol koluma kesilen yerden birkaç parça demir girmiş. Çıkartırken canım çok yandı fakat ben tavana odaklanmış canımın yanmasına aldırış etmiyordum. O sırada düşündüğüm tek şey "abimin bunu bana nasıl yaptığı" konusuydu...
Tamir bitmiş yaralar kalmıştı. Foxy'nin yanına gizlice yaklaştım. Purple Guy ile javga ediyordu.Foxy:Bunu bana nasıl yaptırdın!
PG(purple guy):Kız kardeşinden nefret ediyorum.
Foxy:Ben de senden nefret ediyorum!Dedi ve PG'ye saldırdı. Durun bir dakika onu ÖLDÜRDÜ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FNAF AŞKLARI~SPRINGLE~
FanfictionBaştan söyliyeyim Fangle'ı sevenler okumasın... "genelde bende olduğu gibi" sinir krizi geçirebilirler >:D