"Bugünlük yeter.Toparlanabilirsiniz."dedi kimyacımız.Hızlı bir şekilde toplandım.Zilin çalmasına 2-3 dakika kaldı.Sınıftakiler yalvarışta erken çıksınlar diye.Tabii hocada izin verdi.Bende napıyım yetimhane bekler.Kulaklığımı taktım ve yavaş yavaş yürüyorum.Can sıkıcı bi hayatta hızlı yürüsen neye yarar.Otobüse binmek istemiyorum.Biraz yürümek istiyorum.Okuldan çıkıp bir sokaga saptım.Biraz yolu uzatmak istedim.
Bir anda sağımda birisi belirdi,bakmamla sol kulağımdaki kulaklıgı aldı ve kulagına taktı.Ateş.Bu ne yapmaya çalışıyo anlamıyorum.Hangi şarkıyı dinliyorum biliyomusunuz.Tam adamına denk geldi.Soner Sarıkabadayı-Taş.
Bişey demedim.Dinleyelim beraber ne olacak?Bir süre öyle yürüdük.Sonra kulaklıgını çıkardı ve benim kulaklığımıda çıkararak kendine döndürdü beni.Öylece bana bakıyor sadece.Birkaç saniye gözlerini kapattı ve açtı.Elini saçlarımda gezdirdi.
"Sen gerçekmisin?Bu rüya değil dimi?"dedi.O kadarda demedik.Bu kadar çokmu aşık bana?Rüyalarında mı görüyodu beni?
"Beni rüyalarında mı gördün?"dedim biranlık cesaretle.Neden böyle saçma bir soru sordum ki ben.Görebilir beni rüyasında.Bende olur olmaz insanları görüyorum ona bakarsak.Gözlerime böyle bakmasının sebebini birisi sorsun şuna.Böyle bakmaya devam ederse bişey olacak.
"Evet...Hemde defalarca.Belkide her gece..."diyerek cevap verdi.Tamam Su.Sakin ol!!Beni rüyasında görebilir.Çok normal,her insan her insanı rüyasında görebilir.
"Tamam."dedim.Ne diyebilirimki?
"Sadece tamam mı."dedi
"Ne diyebilirim ki?"
"Su..Ben seni çok seviyorum.Seni kendime aşıkda edicem.Görürsün.Senden vazgeçmiycem..."
"Ateş ben çok üzüldüm.Hemde çok.Birisini sevecek kadar cesaretlimiyim bilmiyorum.Bana değil,git daha cıvıl bir kıza aşık ol.Ben umutsuzum,karanlığım,hiçim...Adlarımız bile zıt."
"Ben sana çoktan aşık oldum.Benim kalbim yok.Benim kalbim sende,senin iki kalbin var.Sende bana aşık olacaksın ve bunun için elimden gelen her şeyi yapıcam.Dudaklarına bakmak değil tadını almak istiyorum."dedi.Bana kitlenerek bakarken bunları söylüyo.Şimdi öperse yumrugumu yer.Zaten yerse öpsün,sevmediğim birine ilk öpücügümü vermek istemiyorum.
"Yavaş....Uzaga biraz.Ne bu yakınlık?"dedim elimi uzak der gibi sallayarak.Biraz dudakları kıvrıldı.Galiba güldü ve uzaklaştı.
"Niye gülüyosun?"dedim biraz sert bi şekilde.
"İşte bu yüzden."dedi
"Ne bu yüzden?"
"Sana aşık olmam.Diğer kızlara benzemiyosun.Sana biraz yaklaştım kendini geri çektin.Başka bi kız olsaydı çoktan öpmüştü beni."dedi kendinden emin bi şekilde.
"Kaç kişiyle öpüştün sen?"dedim sinirle.Salak Su!Niye soruyosun ki.Yanlış anlıycak şimdi.Bak işte yine güldü.Salak şey yanlış anladı.
"Yaa..O anlamda sormadım.Şimdiye öperdi dedin ya o yüzden."kıvır Su kıvır.Anladı anlayacagını.Ya Allah'ım sen biliyosun vallahi o anlamda sormadım.
"Anladım ben.3 kişi."dedi pişkin pişkin gülerek.
"Oha..."dedim birden.Kendimi tutamadım.Şuan kendimi öldürebilirim,kafamı kesip köpeklere yedirmek istiyorum.Bi tutamadım çenemi."Sen beni rüyanda bile öpemezsin Ateş."dedim o sinirle.3 kişiyle öpüşmüş ya 3.
Yüzündeki o piç gülüşünü silmeden "Eminmisin?"dedi.Ne yani rüyasında benimlemi öpüştü?Sapık,pislik...
"Sen nasıl rüyalar görüyosun ya.Sapıkmısın?"dediğim an belimden tutup kendine bastırdı.Gözlerinin her noktasını görebiliyorum.O gülüş kayboldu ve derin bakışlar aldı yerini.Nasıl böyle bakmayı başarıyor anlamıyorum.Bişey sorucam bu kalp neden hızlı atıyor pardonda.Sakin olsana aptal şey.Hayatımda ilk defa bir erkekle bu şekildeyim belkide ondandır.
Ben kesin boş boş bakıyorumdur.Gerçekten fotografını çekip tüm dünyaya bu kadar güzel ve derin nasıl bakılır diye sormak istiyorum.Bakma öyle Ateş garip hissediyorum.Ben normalde dayanamaz kahkaha atarım nasıl oluyoda gülmedim şaşırtıcı.
"Ben senden başka kimseyi düşünmediğim için,bu tür rüyalar görmem normal değil mi sence?"
"Bırak beni."dedim.Dedim ama daha sıkı tutuyo beni."Bırak dedim sana"diye tekrarladım."Bırakırsam gidersin."dedi masumca.Gözlerine sinirle baktım.Ne kadar becerebildiysem."Sana bırak dedim."diye bagırdım.
Biraz kırdım galiba.Bana ne bırak dediysem bırakacak.Zorla bana sarılıyo bide bırakmıyo.Bagırıncada kırılıyo şuna bak ya.Yavaş yavaş kollarını gevşetti.Hızla yanından ayrılıp yürüdüm.Ne yapmaya çalışıyor bu ya.Sevmiyorum arkadaş zorla mı?
........
Ne çabuk akşam oldu?Geldiğimde saat daha 3'tü.Nisan aylarında olmamıza ragmen hava biraz serin.Üstüme ince yelegimi alıp aşagıya indim.Gülizar ablam şimdi güzel yemekler yapmıştır.Yavaş yavaş merdivenleri indim ve yemekhaneye girdim.Mis gibi kokuyo.Bu güzel kokuyu içime çektim ve akciğerlerimin bayram etmesine izin verdim.
"Gülizar ablam ne güzel kokuyo.Ne yemek yaptın karnım zil çalıyo."dedim gülerek.Bu arada saat 19:00."Su,güzelim gel gel sana ayırdım.Niye geç geldin sen?"dedi hafif azarlar hafif gülerek."Geç mi?Saat 7'de değil mi yemek saatleri?"dedim masumca."Artık yaz saatlerine geçiyoruz saat 6'da bundan sonra.Unutma!"diye tembihledi ve yemegimi elime tutuşturarak işaret ettiği masaya oturdum.Yemegimi hızlıca yedim.Mükemmeldi her zamanki gibi.Tepsiyi Gülizar ablama verip teşekkür ettim ve yatagıma yatay atlayışa geçmek için hızlıca yukarı çıktım.Tam hızımı almış yatagıma zıplıycakken küçük bir kutu gördüm yatagımda.Ne bu şimdi.Akşam akşam acaba hangi ergen yaptı bunu?Kutu elime aldım.
"Hanginiz koydu bunu buraya.Akşam akşam hanginizin ergenliği tuttu acaba?"dedim biraz sinir bozucu bir tavırla.Küçük bi kız yanıma geldi.Bu kız bizim yetimhanedendi ama alt katta oldugu için çok görmüyorum.
"Abla bunu sana vermemi söyledi nöbetçi abi."dedi gülümseyerek.
"Nöbetçi amcaya kim vermiş güzelim?"dedim bende samimi bir şekilde.
"O'da bilmiyomuş abla."dedi ve gitti.Allah Allah kim bu ya?Açalım bakalım kimmiş bu ergen.Kutuyu açmanla şoka girmem bir oldu.Bir kelepçe var bu ne be?İçinde bide not var.Notta 'yarına hazır mısın?' yazıyodu.Kim be bu?Kelepçe ne alaka?Kimsin lan sen????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aydınlığım
Fiksi RemajaHiç içten güldün mü?Herşeyim tamam dedin mi?Çok mutluyum hiç kimse beni üzemez diyebildin mi?Dedikten sonra agladın mı?Sadece 1 kere bile olsa içten gülmek istiyorum ama hayat işte...Olmuyo.Belki birgün gülerim.Kim bilir?