keller her göte eller

320 15 12
                                    

"efe ebeni sikeyim senin, mal ne laf atıyon adama iflağım sikildi lan" "valla kanka bence küfür ediceğine koş çünkü adam bizi yakalarsa tabiri cahizse sikicek hem ben nereden biliyim o taş gibi kızın o kelin sevgilisi olduğunu" efeyle bi yandan nereye gittiğimizi bilmeden koşuyor bir yandanda atışmaya devam ediyorduk en son bi cesaret arkama baktığımda adamın arkamızdan gelmediğini fark ettim "efe yok gelmiyor dur artık" efe anında yerinde dururken "tabi kızım ne sandın korktu benden " " tabi kanka " "yalnız kainat birşey söyleyimmi keller her göte eller diye boşuna demiyorlar taş gibi hatunu götürüyor " efenin dediğine hunlarca gülerken kelin önümüzde belirmesiyle sok olduk " şimdi şıçtık " dedi efe fısıldayarak " demek keller her göte eller ha '"dedi adam, sinirli olduğu her halinden belliydi "abi ben öyle demek istemedim " dedi efe, bu salağında korktuğu her halinden belliydi " ne demek istedin lan " diye bağırdı adam. Bu sefer efe hafifçe sırıttı bu malın aklında yine bir şey vardı ama hadi hayırlısı " şey demek istedim abi kavağın yelleri severiz biz kelleri" adam bize doğru gelirken efe beni tutup çoktan koşmaya başlamıştı adamla arayı biraz açınca beni bıraktı arkasına döndü "benzini shellden götü kelden alıcan moruk " bağırıp adama doğru hunlarca güldü sonrada beni tekrar tuttu ve ara sokakların birine girdi " kaybolduk senin yüzünden efe senin yapıcan işi si" sözümü tamamlayamadan ağzımı kapattı ve " kanka küfür etme günah kasma, terbiyesizleşme" "efe seni öldürürüm" diye bağırdım teslim olur gibi ellerini kaldırdı " napıcaz lan şimdi" diye sinirle efeye bakarken " aa top " dedi çoçuk gibi " ayna mı gördün kanka " dedim onu taklit ederek, ben söylediğim şeye kendi kendime gülerken bana sen ciddimisin der gibi bakıyordu " komik değildi kainat" " hiçmi olmadı be" kafasını iki yana hayır dermiş gibi salladı ve topa doğru gitti topu alıp sektirmeye başladığında arkadan yedi sekiz yaşlarından üç tane çocuk geldi " ver topumuzu " dedi içlerinden en iri olanı " efe ver çocukların topunu" " ya kainat beş dakika oynayayım" " sana ver dedik " dedi yine o iri ufaklık " vermiyom lan ne yapıcan" dedi efe çocuk yerden taş alıp efeye fırlatığında taş efenin bacağına geldi dengesini kaybetti yere düştü kahkaha atmak istesemde öyle tepkisizce bakıyordum çoçuk topu alıp efeye dil çıkartı ve arkadaşlarıyla birlikte gitti gülmemek için kendimi zorlayarak efenin yanına gittim "kanka hadi kalk gidelim" " ben şehit oldum kainat sen git kendini kurtar" "tamam" deyip ilerlemeye başladım iki dakika sonra efe yanımda belirdi " ya sen nasıl bir arkadaşsın lan o şişko, bacağıma taş attı hiç bir şey demedin sonra iki dram yaratayım dedim onuda bozdun duygusuz" deyip önden yürümeye başladı söylediklerine gülerken çalan telefonumla olduğum yerde cebimdeki telefonu bulmaya çalıştım en sonunda telefonu çıkardım aramayı açtım " efendim kuşum" '"kainat nerdesiniz efe yanında mı?" "yanım dada mısra sen ağlıyor musun " cümlemi bitirmemle efenin yanımda belirmesi bir oldu nolmuş der gibi bana baktı ona elimle bir dakika işareti yaptım" mısra noldu" " dipteyim sondayım depresyondayım kainat geceyle utku psikolijimi bozdu" "romantik filmi izlediniz yine" " evet biriciklerdeyiz şimdide üniversite sınavlarına girmediğimiz için depresyona girdik" " senin fikrindi mısra " "ben bu kadar sıkıcı olmaz sanmıştım" " ama oldu" "her neyse biriciklerdeyiz hepimiz plan yapıcaz o salağıda al gel hemen bekliyoruz kuşum öptüm" konuşmama izin vermeden yüzüme kapattı efeyi kolundan tuttum ve sürüklemeye başladım" kanka ne olmuş " " yok bişey ya sıkılmışlar plan yapıyorlarmış" yolda neredeyse 10 kişiyi çevirip nerede taksi buluruz diye sorduk ama hepsi maldı galiba lan biriniz bari bilin lan yoldan geçen bir kızı çevirdik" pardon buraya en yakın taksi durağı nerede acaba" diye sordum " nerden biliyim ben yaa" diye ciyakladı ben kıza uzaylı görmüş gibi bakarken efe çoktan kıza laf sokmaya başlamıştı" ne ciyaklıyon lan ne ciyaklıyon kızım anan baban sana konuşmayı öğretmedimi bu ne ya arkadan gelen ikinci sperm sana beduamı etti kendi içinde iç şavaşmı yaşıyon " "ne diyosun yaa" diye cırladı kız " bak hala konuşuyor git lan deli etme beni" "'mal" dedi kız sinirle tam giderken efe kızı kolundan tuttu şuan kendimi romantik komedi izliyomuş gibi hissediyorum birazdan efe kıza aşkını itiraf edicek evlenicekler falan sadece çekirdeğim eksik ama bu efe yani piçce sırıttığına göre kesin bi inlik düşünür kıza baktığımda etkilenmiş gözüküyordu kıza doğru yaklaştı yaklaştı neredeyse kızı öpücek harbiden ne yapıyor bu kız bunu bekliyormuş gibi gözünü kapattı " allah sana uyuz versinde kaşınacak tırnak vermesin inşallah sırtından sopa kafandan bit eksik olmasın inşallah en mutlu anında ajdar anik dinleyisin inşallah " efe sözlerini bitirince kız ona şok olmuş bir şekilde bakmaya devam ediyordu "salak" dedi ve gitti.

Sonunda taksi bulup biriciklerin evine vardık kapıyı çaldığımda içeriden bir ses yükseldi kapıyı açınca biriciğin üzerime atlamasıyla kahkaha attım ve yere düştük " biricik biriciğim canım kankam bacağım, bacağımı ezdin lan kalk" biricik gülerek kalktı içeri girdiğimizde efe çoktan bir yere oturmuş telefonunu açmıştı .gece kafasını utkunun omuzuna koymuş uyukluyordu gökçeyle mısra bir konuda tartışıyordu buğrayla görkem tabletten bir şeye bakıyordu biriciğe baktığımda " hazırmısın" dedi "neye" " tatile gidiyoruz" " hadi be " dedim sevinçle " herşeyi hazırladık " dedi buğra, bir anda yüzüm düştü " annem izin vermez zaten kızgın" görkem telefonu salladı "halletik" " helal lan nereye gidicez?" "bodrumda bir yer açılmış bizim yaş gurubumuzda gençler olucakmış kamp gibi ama eğlenceli olabilir aktiviteler falan" diye açıkladı utku "o zaman bekle bizi kamp biz geliyoruz"









KampHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin