HAVAALANI

129 14 6
                                    

"ay durun ya şunu da alayım" biz bıkkın bir şekilde geceyi beklerken mısra geceyi öldürecekmiş gibi bakıyordu "hayır her kız alışverişi severde bunun ki hastalık" dedi "sorma ya zaten utkuyla psikolojimizi bozuyorlar hayır tamam anladık sevgilisiniz biz sapız da bu kadar yüzümüze bari vurmayın" dedi yalandan ağlayarak gökçe " şaka maka bütün Avm'yi aldık lan" dedi biricik, gece hala kasada oyalanırken hemen yan tarafımızda iki kız dikkatimi çekti "ya ilkim az ye boğulacaksın" dedi siyah şaçlı olan " ya acıktım ilkin" dedi sarışın olan "ne zaman doydun ki dedi " yanlarına gelen başka bir kız adın ilkim olduğunu öğrendiğim kız hareket çekti ve üçü birlikte gülüşerek mağazadan çıktılar. gece en sonunda işini bitirdiğinde bir kafeye oturduk biricik telefonuna bakarak kahkaha atmaya başladı '"ne oldu lan" diye sordu mısra, lafı ağzımdan alarak'"efe mesaj atmış" dedi biricik gülerek "ne yazmış" dedi gece, biricik derin derin nefes aldı ve mesajı okumaya başladı "utkuya aşkımı itiraf ettim ama aramızda gece var, dedi yazmış" " ben bu efeyi dövücem bak valla" dedi gece, biz onun tipine gülerken baya utkuyu efeden kıskandı. Gece telefonunu çıkarınca " yuh" dedi gökçe 'çoçuk şaka yapıyor gece abartma" dedi biricik "ben işimi garantiye alayım yine" dedi gece ve telefonunu açtı Mısrayla ben gülmekten kıpkırmızı olmuştuk zaten "şimdi altıma işiyicem"dedi mısra " alo utku neredesin aşkım, bana bak utku efeden uzak dur canımı sıkma" deyip çocuğun yüzüne telefonu kapattı gece, sonrada iki saat ben niye bu kadar kıskancım diye yakındı, gece geç saatlere kadar Biriciklerde oturduk "efe nerede lan" diye sordu görkem " bunun eskiden takıldığı bir kız vardı ya müge intihar etmeye kalkmış onu görmeye gitti yarın hava alanında görüşürüz dedi" diye açıklama yaptı buğra " hadi bizde dağılalım yarın hava alanında görüşürüz" dedi gökçe ve herkes evlerine dağıldı valla heyecandan ölücem lan uyuyamıyorum lan.

efeden

bu kıza da küfür etmiyeyim  diyorum da zorluyor orospu yalancı bir  de annesini kullanmış yavşak kabuz ol da sıçama inşallah müge hem sen bana boynuz atmaya çalış hem de hala peşimde koş oldu be orospu Trakya kızanıyım lan ben yer miyim dingil Allah canını tuvallete alsın senin müge Allah yoluna göre kaza işine göre bela eşine göre sana boynuz versin müge ah müge yalancı müge Caroline gibi annen mukaddes gibi yengen olur inşallah müge neymiş intihar  etmişmiş bende vicdan yapıp buraya geliyorum kaltak plakasız kamyon çarpasıca şemsi paşa pasajında sesi büzüşesice ah müge hayın müge ıslak tuvalet terliğine basasıca mal, ohh rahatladım yoldan mügeye saydıra saydıra yürürken yolun kenarında bir kızı ağlarken gördüm bana ne deyip yanından geçerken aptal vicdanım yine izin vermedi " ne oldu lan sidikli niye ağlıyon" " sanane be mal "dedi şarışın '"bana bak kız yoksa on altı kişi tecavüz edip üstüne gelinlik giydirip on altı yerinden bıçaklayıp gözlerini kaşıkla çıkarmaya çalışıp kulağından kızgın yağmı akıtmaya çalıştı" '"salak" dedi gülerek " harbiden noldu kız yol ortasında ağlıyon" " kayboldum şarjım bitti " '"ya salak ya bundan mı ağlıyosun" kafasını salladı " gel şurada bir taksi durağı var götüreyim seni" kız ayağa kalktı ve taksi durağına gittik kız arabaya binince "teşekkür ederim" dedi sırıttım güzel kız iki yürüsem sorun olmaz herhalde o kadar yardım ettim "efe ben" "ilkim bende" "artık bana bir kahve borçlusun ilkim ama bi daha birbirimizi görmüyeceğimize göre bir öpücükte olabilir" '"canım çok tatlısın ama diyetteyim" deyip kapıyı kapattı ve taksi uzaklaştı bana da güzel bir kapak oldu neymiş her kuşun eti yenmezmiş bu sözü bulanı sikeyim.

kainattan

hava alanına geldiğimizde efe gerizekalısı hala ortada yoktu karşıdan şarkı söyleyerek gelen efeye bütün hava alanındakiler buna bizde dahiliz ağzı açık bakıyorduk " kalbim kırıldı kalbim kırıldı o kız bana nasıl bakmadı kalbim kırıldı kalbim kırıldı müge salağı yine orospuluk yaptı" '"efe kes" dedi buğra ama efe dururmu durmaz önünden geçen teyzenin birini durdurdu " teyze ben bakılmıyacak çoçukmuyum bak şu tipe bak " "sapık mısın evladım" dedi teyze "teyze sapık olsam sanamı bakarım""ne varmış bende ayol" " ölümün gelmiş ayol" dedi bu sefer efe teyzeyi taklit ederek ve kafasına yediği çantayla efe yine yerlerde teyze söylene söylene giderken efe arkasından bağırıyordu " ne koydun kız o çantaya , çantan kopsun teyze gündüzleri mengene geceleri yengene teyze anladın sen" en sonunda uçağı beklerken görkem sessizce şarkı söylemeye başladı.

KampHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin